NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Storesøstrene heter Nathali og Olivia Jentenavn: Lykke Hermine Felicia Ebba Filippa Emilia Leah Isabell Guttenavn: Noah Isak Peter Liam Noel Kom gjerne med flere guttenavn, sliter skikkelig der
*Super*Mamman* Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Hmm... synes noen av jentenavnene var litt "jålete",men Emilia og Leah er kjempefine navn som jeg selv har vurdert.. Av guttenavnene likte jeg Isak best:) Et nydelig navn:)
lykkeliten i april Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 mange fine her, men er ikke Lykke et guttenavn?? mener å kjenne en guttebaby som heter det.. Liker Leah veldig godt, oh Noah..
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 Neida Lykke er et jentenavn....ganske vanlig i danmark...måtte dobbeltsjekke, men det brukes som jentenavn i Norge og...synes det er veldig søtt...har familie i danmark så synes det passer fint...liker litt uvanlige navn da;)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Må bare si at jeg elsker navnet olivia! Skulle jeg hatt en jente til ville jeg hatt det også! Likte alle navne alternativene dine, men syntes kanskje best om isak og filippa..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Jeg syns alle navnene var kjempe fine!
Tellefanten Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Jeg syns også du har funnet mange fine navn. Vil gjøre deg oppmerksom på guttenavnet Owen. Lykke til med valget
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 syntes noah og leah var finest jeg:)noah vil jeg ha selv hvis d er en gutt inni her:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Isak på gutt jentenavn vet jeg ikke
Tante Bassa Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Av de navnene du har på lista synes jeg Liam og Lykke er finest. Men jeg ville skrevet Lycke... :-)
*Urolig* Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Oj du hadde mange pene navn! Skal prøve å rangere de Hermine Filippa Felicia Isabell Emilia Leah Isak Noah
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. mars 2008 Takk for mange svar:) blir vanskelig valg denne gangen..å stave det Lycke var ikke så dumt da, hmm..."heldigvis" lenge igjen da:)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 du hadde mange av mine favorittnavn på listen din.. disse liker jeg best: eneste ebba og filippa som ikker er helt min type navn.. de andre er veldig fine.. samme med guttenavnene, vi hadde noah og liam på topp til gutt, til vi fikk vite det blir jente, så liker de veldig godt.. likte egentlig alle guttenavnene dine mine favoritter: leah og emilia Noah og Liam
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #18 Skrevet 26. mars 2008 så det ble litt feil oppi der, men du skjønte vel hvordan det var ment
Mamma til snart 4 Skrevet 26. mars 2008 #19 Skrevet 26. mars 2008 Leah eller isabell på jente og Noah eller Isak visst gutt;)
trollmamma Skrevet 26. mars 2008 #20 Skrevet 26. mars 2008 Lykke (eller eg ville skreve Lycke) Emilia Noah Peter Lykke og Peter synst eg egentlig kling best med søskennavnene )
Lykkelig m@mm@ Skrevet 26. mars 2008 #21 Skrevet 26. mars 2008 Emilia eller Isabell Liam Enig i at Lycke var mye penere, ikke såå LYKKE liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå