Gå til innhold

Hvilke navn er finest?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøstrene heter Nathali og Olivia

 

Jentenavn:

Lykke

Hermine

Felicia

Ebba

Filippa

Emilia

Leah

Isabell

 

Guttenavn:

Noah

Isak

Peter

Liam

Noel

 

Kom gjerne med flere guttenavn, sliter skikkelig der

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... synes noen av jentenavnene var litt "jålete",men Emilia og Leah er kjempefine navn som jeg selv har vurdert..

 

Av guttenavnene likte jeg Isak best:) Et nydelig navn:)

Skrevet

mange fine her, men er ikke Lykke et guttenavn??

mener å kjenne en guttebaby som heter det..

 

Liker Leah veldig godt, oh Noah..

Skrevet

Neida Lykke er et jentenavn....ganske vanlig i danmark...måtte dobbeltsjekke, men det brukes som jentenavn i Norge og...synes det er veldig søtt...har familie i danmark så synes det passer fint...liker litt uvanlige navn da;)

Skrevet

Emil syns jeg er veldig fint.....

Skrevet

Må bare si at jeg elsker navnet olivia! Skulle jeg hatt en jente til ville jeg hatt det også!

 

Likte alle navne alternativene dine, men syntes kanskje best om isak og filippa..

Skrevet

Jeg syns alle navnene var kjempe fine!

Skrevet

Jeg syns også du har funnet mange fine navn. Vil gjøre deg oppmerksom på guttenavnet Owen.

 

Lykke til med valget :)

Skrevet

syntes noah og leah var finest jeg:)noah vil jeg ha selv hvis d er en gutt inni her:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Isak på gutt

jentenavn vet jeg ikke

Skrevet

Av de navnene du har på lista synes jeg Liam og Lykke er finest. Men jeg ville skrevet Lycke... :-)

Skrevet

Oj du hadde mange pene navn! Skal prøve å rangere de :)

 

Hermine

Filippa

Felicia

Isabell

Emilia

Leah

 

Isak

Noah

 

 

 

 

 

 

Skrevet

Takk for mange svar:) blir vanskelig valg denne gangen..å stave det Lycke var ikke så dumt da, hmm..."heldigvis" lenge igjen da:)

Skrevet

Filippa og Peter :)

Skrevet

du hadde mange av mine favorittnavn på listen din..

 

disse liker jeg best:

eneste ebba og filippa som ikker er helt min type navn.. de andre er veldig fine..

 

samme med guttenavnene, vi hadde noah og liam på topp til gutt, til vi fikk vite det blir jente, så liker de veldig godt.. likte egentlig alle guttenavnene dine

 

mine favoritter:

leah og emilia

 

Noah og Liam

Skrevet

så det ble litt feil oppi der, men du skjønte vel hvordan det var ment :)

Skrevet

Leah eller isabell på jente og Noah eller Isak visst gutt;)

Skrevet

Lykke (eller eg ville skreve Lycke)

Emilia

 

Noah

Peter

 

Lykke og Peter synst eg egentlig kling best med søskennavnene :o)

Skrevet

Emilia eller Isabell

Liam

 

Enig i at Lycke var mye penere, ikke såå LYKKE liksom...

Skrevet

hermine og leah

 

Noah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...