mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 jeg har ordentlig nedpress og menssmerter/sviing i magen..... Noen flere?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Helt naturlig:) jeg er i uke 20 og har hatt det gjevnlig hele tiden egentlig, men det er nå livmoren skikkelig begynner å vokse, så det kjennes slik ut.
venter nr 2! Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 hei, ja jeg er i uke 21 og har også mye menssmerter, helt normalt visstnok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå