Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en datter på i måned og jeg synes hun virker stresset på en måte. Dette skjer når vi skal legge henne feks....Hun sover og er rolig på en av oss, så legger vi henne ned i seng,vogn eller sofa og hun begynner omtrent med engang å "kave" og "okke seg"..lager lyder og vifter med hender og bein...

Noen andre som har babyer som gjør dette? Er det vanlig eller er det noe jeg kan gjøre for å få henne til å være mer rolig?

I begynnelsen trodde vi hun bæsjet,men det er ikke det heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 mnd? Hvordan er hun ellers da? Spiser hun bra, virker tilfreds og fornøyd? Sover hun godt om natten? Kan jo være at ho har noen spenninger i kroppen kanskje og blir urolig av den grunn. Eller låsninger i nakken?

Vanskelig å si, men masse lykke til.

Skrevet

Hun spiser bra og virker fornøyd med livet:) hatt litt luft i magen, men ikke i den grad at det er kolikk! Om natten sover hun også og våkner hver 3 til 4 time for å få mat..

Jeg skjønner ikke hva det kan være jeg altså....

Skrevet

Datteren vår er også sånn når hun ligger i senga

Jeg synes ikke hun virker stresset. Det virker heller som om hun forsæøker å legge seg til litt. Noenganger finner jeg henne med hodet borret inn i veggen på sengen. Da har hun kavet seg et lite stykke oghså ligger hun der inni hjørnet og slapper av:) Jeg har begynt å sove med ørepropper. da slipper jeg å få med meg all kavingen og lure på om hun er våken. jeg spratt opp hver gang hun kavet rundt. Tok henne opp hvis øynene hennes var oppe.

Nå er hun to mnd og jeg har lært å la henne kave for seg selv til hun finner roen. Har hun åpne øyne gir jeg ingen oppmerksomhet så lenge hun ikke gråter eller sutrer. Da sovner hun igjen ganske fort.

Vi kaver litt i søvne vi voksne også:)

Babyen din har det garantert helt fantastisk. Tenk så godt å få sovne inntil mamma og pappa:)

Synes du fortsatt hun vitrker stresset kan du jo høre med hs.

Skrevet

Jeg også lar hun ligge og kave til hun evt sovner..Noen ganger begynner hun å gråte litt,men finner roen likevel..andre ganger ikke!

Men er gjerne som du sier at hun bare prøver å finne roen..For som sagt så virker jo alt annet bra!

Men hønemor som man blir,så søker man et svar på ting og håper at alt er i orden og normalt!!

Takker masse for svar, jeg ble litt roligere nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...