Gå til innhold

Jeg har lagt ut bilde av testen.. Hva tror dere??? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger under nicket mitt.. =)

Kom ikke frem før etter en halvtime ihvertfall.. Derfor jeg tviler veldig.. Aldri brukt clearblue og trodde begge strekene skulle være like "tykke" jeg som tar feil?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ingen bilde jeg...

Skrevet

Den var svak, men ser den såvidt... Vente et par dager og teste igjen?

Skrevet

Den ser ut som gravid. Men - siden det tok tid, er det ikke sikkert. Da jeg ble gravid testa jeg meg et par dager før jeg skulle ha hatt mens, da var testen ugyldig, bel ingen teststrek i neste vindu. Så to dager etter tok jeg en til, for jeg hadde en sterk følelse, og da var det to streker med en gang, som så ut som den du har bilde av. Ta en test til, men vent kanskje litt. Hehe...så moro.

Skrevet

Hmm, den så litt positiv ut ja, men hvor lenge siden er det du tok den?

Men hvorfor kan du ikke ta en til i morgen tidlig, kanskje tydeligere da?

Håper den er positiv iallefall:-)!!

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

syns det er skikkelgi dårlig av dere og si at hun er gravid - streken kom frem etter testtiden og kan derfor være feilaktig.

vent noen dager og se du hi

Skrevet

Syntes du bør vente noen få dager og ta en test på nytt:-)

LYKKE TIL:-D

Skrevet

Sånn så min test ut da jeg var gravid med min lille:) Men samtidig er det viktig å huske at det står på pakken at hvis den viser positivt etter tidsfristen så kan man anta at den ikke er gyldig. De har nok skrevet dette fordi positive tester kan forekomme etter angitt tid.

Når det er sagt så skulle man jo tro at ingenting annet en hcg kan fremkalle positiv test:)

Jeg har hørt om flere som først har fått negativt reslutat for så positivt etter fristen og de var gravide!

Føler på meg at jeg kan gratulere deg jeg:)

Desuten så vet du vel kanskje ikke hvor lenge etter den egentlig viste positiv?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Beklager fløyelsgrøt, men jeg sa grattis på bakgrunn av egne erfaringer. Har alltid fått en sånn strek, selv laaang tid etter, og har vært gravid alle gangene! Sist nå fikk jeg samme resultat, LENGE etter at "tiden" var ute.. men jeg har da en unge lell....

Skrevet

Skal ta en ny en i morgen på morgenurinen.. Den ble sånn positiv etter det hadde gått 5 min.. Vet ikke hvor mye lenger etterpå for så ikke på den igjen da før jeg skulle kaste den etter det hadde gått 3 kvarter/time..

Nå er det jo en stund siden jeg har tatt den.., men ikke forandret seg igjen.. hehehe.. =)

Bare litt frustrert akkurat nå.. =)

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

joda, jeg skjønner det. men det er faktisk en grunn til at resultatet skal leses av før 10 minutter.. Når det kommer en sånn strek etter 30 min så kan man ikke helt si gratulerer eller ikke. bildet er av en test som viser en strke etter 30 min. det betyr ingenting. hun bør ta en ny test.

Skrevet

Må foresten legge til at begge strekene trenger ikke å være like tykke for å være positiv!

Skrevet

hehehe.. Jeg ser ikke det som dårlig gjort at noen gratulerer.. Skulle det ikke stemme så er det helt greit.. Jeg vet at noen har fått slikt tegn og ikke vært gravide og andre veien.. Men ønsket bare deres syn siden jeg aldri har tatt denne typen test før.. =)

Skrevet

Takk takk.. det var det jeg lurte aller mest på.., Slipper jeg og tvile igjen om + tegnet kommer sterkt i morgen,.=)

Skrevet

Kjøp deg en ny test i ettermiddag ;) Den testen ser uansett mistenkelig ut ;) Fortell oss gjerne hvordan dette utvikler seg ;) Klem.

Skrevet

ta en ny test i morgen du:)

Skrevet

Ta en CB digital i morgen, så får du sikkert svar! Den skal jo kunne slå ut før du venter mensen også.

Jeg fikk klart kryss med en gang på vanlig CB den dagen jeg ventet mensen. Tok en digital test samme dag og "gravid" kom opp med det samme.

Håper du er gravid!

Skrevet

Jeg har to sånne billigtester liggenes her (strimler) + en clearblue til .. Men venter til i morgen tidlig på morgenurinen.. Denne testen tok jeg etter og ha kastet innpå en liter kaffe.. hehe.. vet ikke om det har noe å si da men.. =)

Skrevet

Hadde i går.. hatt 28 dagers syklus de siste 5 mnd ihvertfall som jeg har fulgt med.. =)

Skrevet

akkurat slik så min ut, og er begynt på uke 26 i dag:)

tror det ligger bilde av min test på profilen min, og den er helt lik:)

Skrevet

Sitter med testen foran meg nå.. Og den er dønn lik ja.. hmm... Jeg kommer sikkert til og sove veeeeeldig godt i natt ja... hehehe.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...