Gå til innhold

Yes eller....


opsi fødeklar

Anbefalte innlegg

haha tok test nå, to dager før forventet mens og den var positiv. Jeg som skal gifte meg til sommeren og greier.. hehe.. Men ble ille glad da. Håper bare det sitter denne gangen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye =)

JEg skal også gifte meg i juni.. hehe måtte ringe mamma med engang og spørre om hun trodde kjolen ville passe da...

 

hehe men det er vel et luksusproblem =)

 

jippi vi har en spire i magen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ser det er flere her som har bryllups planer til sommeren.. Det har vi også, men det går ikke. Kjolen blir aldri i verden å passe og jeg har ikke lyst å gifte meg mens jeg er gravid. Vi har planlagt å bli gravide i 1,5 år ca.. Så det måtte jo skje nå.. Nå sliter vi med hva vi skal si til folk, vil ikke si så tidlig at jeg er gravid. Samtidig som at venner og familie lurer på hvor det blir av invitasjonene.. Nå blir det mange små løgner, men men! 5 desember venter vi vår første lille jente eller gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

Kjenner meg veldig igjen i situasjonen din!! Skulle gifte oss til sommeren vi også. Men som deg kommer jeg ikke inn i kjolen og har heller ikke lyst til å gifte meg med stor mage! Jeg har valgt å si det til de aller mærmeste. For som dine lurte de på hvor invitasjonene ble av:) Det var veldig godt å si det egentlig! Man har jo bare lyst til å dele det med hele verden! Og det er godt å få noen tips, spesielt fra mamma. Jeg har også termin 5 des!

Klem Christina79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe morsomt at vi har fler. Nå syr jeg min kjole i Kina så den er ikke noe problem. Har bare fått dem til å lage et høyt liv.

Jeg skulle vente med å bli gravid til etter bryllupet da, hehe, men men. Her står i hvert fall bryllupet som planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Ja vi har ikke sagt det til noen vi da, jeg har bare fortalt en vennine det, hun skal selv ha barn i oktober så det er greit:)

Gleder meg svært til å fortelle foreldrene våres det, er det første barnebarnet på min side:) Men skal vente til slutten av april har vi funnet ut, selv om jeg føler at det lyser GRAVID av meg, hehe!

Jeg er ikke dårlig, så heldig med det.. Men er trett og har så vondt i puppene at åååååhhhh! Men det kommer vel med.

 

Lykke til selv, får håpe de klorer seg fast nå da:

 

Klem m_83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...