lena og tobias med en i magen. Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 jeg blør litt har så og si stoppet nå men er ikke rødt mer brunlig men klumper og ikke smerter heller.. har ringt legen og di så vist jeg blødde i en uke ca var det en abort og ikke noe mer men fikk time tilslutt så håper alt går bra.. er i uke 7 ca noen flere som har hatt en sånn type blødning?? er livredd jeg=(
*H* Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 min venninne hadde blødning i uke 10 og dro på UL for å sjekke. Det gikk bra med hennes lille, som nå er 2 mnd gammel.
*H* Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 men dra til lege og sjekk det opp! *krysser fingre for deg*
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Vil bare ønske deg lykke til, det trenger ikke være abort Hadde selv blødning fra uke 11. Startet med masse friskt blod som gikk igjennom bind og alt, og blødde brunt i flere uker etterpå (klumpene var blod som hadde levret seg, beklager detaljer). Var en blodansamling som tømte seg. Veldig skremmende der og da, men det gikk fint til slutt Kan selvfølgelig ikke si sikkert at det er det samme som skjer med deg, men det var et lite eksempel på at blødninger ikke alltid betyr abort. Blødninger i 1. tri er ikke uvanlig. Masse lykke til! Klem
lena og tobias med en i magen. Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 vet er er abort kan an ta en cb test da?eller blier den påvirket av at jeg var gravid? håper ikke er har skjedd men er så lenge og vente til i morgen=)
Mamma-til-3-jenter Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Tror ikke det er vits i å ta en graviditetstest, tror kanskje (vet ikke sikkert altså, jeg er ingen ekspert) graviditetshormonene "henger i" en stund.....? Håper det går bra med deg og den lille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå