stabeist Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Holder på å lage en ukesplan, så trenger inspirasjon:) I dag blir det enten ei hjemmelaget suppe el salat med godt brød og aioli!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Er igrunnen helt blank. Kom hjem fra ferie i går kveld, er hjemme idag og skal snart ut å handle. Tror jeg lander på fiskeboller med spinatsaus, kokte poteter og en god råkost. Men kanskje noen har bedre tips..
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Røde pølser fra Danmark/bestemor. Ikke så fryktelig godt, men eldstejenta blir lykkelig i alle fall. (og de må spises før utløpsdatoen er her)
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Vi skal ha hjemmelagde kjøttkaker tror jeg. Viss det ikke blir for sent.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 I dag er jeg hjemme fra jobb fordi jeg er så forkjølet så det blir noe lettvint til mann og barn i dag når de kommer fra jobb,b.hage og dagmamma.Har et soddspann så kanskje jeg tar det med kokte poteter og gulrøtter til..
OsloMor Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Originale fullkornspasta med hjemmelaget tomatsaus og karbonade (eller nesten hjemmelaget da;).
WP-TLogPeanut Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Kjøttkaker i brun saus, poteter og grønnsaker Vært så mye jallamat i påska siden tuppa var borte , så godt med skikkelig mat igjen
mamma >to gull Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 grøt her..selv om det var andre ting som fristet mye mer her inne...
Mamman til Mari Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Kyllingfilet med villris. Saus + grønnsaker eller salat.
Venezia 1 Skrevet 25. mars 2008 #16 Skrevet 25. mars 2008 Her blir det sterk chili con carne, hvitløksbrød med masse hvitløk og deretter heftig sex som dessert! Jeg har nemlig termin i morgen og vil føde NÅ! Og siden disse 3 tingene er noen av tipsene jeg har fått her på DIB så tenkte jeg at jeg skulle ta 3 i ett og se om det hjelper
minsta Skrevet 25. mars 2008 #18 Skrevet 25. mars 2008 Her var det mange fristende tips! Spesielt desserten til utovernavlen!! .-) Her blir det nok pølser i hjemmelaget brunsaus med makaroni, grønnertestuing, grønnsaker og poteter til. Og tyttebærsyltetøy, selvfølgelig!
ZamZam Skrevet 25. mars 2008 #19 Skrevet 25. mars 2008 Hadde kylling OG tunfisk salat til lunsj, men middag ja.. Tenkte kansje en gryterett.. Har igjen litt kinesisk take away så jeg og mannen kunne ha spist det og så kunne gutta ha fått noe annet. Vi får se, fikk lyst på nesten alt over her, men fortsatt ikke lyst til å stå på kjøkkenet i "flere" timer etter en lang og stressfull handletur..
Augustspire<3 Skrevet 25. mars 2008 #20 Skrevet 25. mars 2008 I dag skal vi ha middagen som vi egentlig skulle ha i går. Måtte finne på noe annet siden vi fikk middagsgjester:o) Så i dag blir det: Koteletter, ris og salat...
*Rutletutt* Skrevet 25. mars 2008 #21 Skrevet 25. mars 2008 Knekkebrød med enten hvitost eller egg til meg og fiskepuddig med poteter, stekt løk og gulerøtter til mann og barn;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå