madde på pergo Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #26 Skrevet 28. mars 2008 Ja, da kjøpte jeg en CB digital i dag, og den var NEGATIV!!!!!!!!!!!!!! Vet seriøst ikke hva som skjer med meg jeg!!!! Er ikke et eneste tegn til TR !!!
madde på pergo Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #27 Skrevet 28. mars 2008 Å,nå tar jeg et glass rødvin!
Gjest 2barnsmor:) Skrevet 28. mars 2008 #29 Skrevet 28. mars 2008 ta ett glass rødvin du og koooos deg. men neste gang, DA er du gravid. krysser fingre og tær for deg.
ticalinda Skrevet 28. mars 2008 #30 Skrevet 28. mars 2008 SKÅÅÅÅÅÅÅLLL!!! Håper det smaker med vin!! Har du hatt lange sykluser før? Håper dette er et engangstilfelle ihvertfall, og at mensen kommer snart. Finnes ikke verre enn å gå i uvisse. Du får slappe av og kose deg, - og hvem vet? Kanskje er du gravid!? Regner med du gir oss oppdatering!
ticalinda Skrevet 30. mars 2008 #31 Skrevet 30. mars 2008 dytter denne opp så den ligger klar til i morgen!!
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 30. mars 2008 #32 Skrevet 30. mars 2008 dytter jeg ogsà.. sà utrooooolig spennendeeeee!!!!! si ifra daaa!
anonymmmm Skrevet 30. mars 2008 #33 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er så spent på dine vegne!!! Håper på det beste!!! Lyyyykkkke tiiil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå