Gå til innhold

Kryss fingre for meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da kjøpte jeg en CB digital i dag, og den var NEGATIV!!!!!!!!!!!!!!

 

Vet seriøst ikke hva som skjer med meg jeg!!!!

 

Er ikke et eneste tegn til TR !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å,nå tar jeg et glass rødvin!

Skrevet

Eller to.....

Gjest 2barnsmor:)
Skrevet

ta ett glass rødvin du og koooos deg. men neste gang, DA er du gravid. krysser fingre og tær for deg.

Skrevet

SKÅÅÅÅÅÅÅLLL!!!

 

Håper det smaker med vin!! Har du hatt lange sykluser før? Håper dette er et engangstilfelle ihvertfall, og at mensen kommer snart. Finnes ikke verre enn å gå i uvisse. Du får slappe av og kose deg, - og hvem vet? Kanskje er du gravid!?

 

Regner med du gir oss oppdatering!

Skrevet

dytter denne opp så den ligger klar til i morgen!!

Skrevet

dytter jeg ogsà..

 

sà utrooooolig spennendeeeee!!!!!

 

 

 

 

 

si ifra daaa!

Skrevet

Jeg er så spent på dine vegne!!! Håper på det beste!!!

 

Lyyyykkkke tiiil!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...