Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er frisk, ung, samboer med mannen i mitt liv, student, og har en sprell levende baby i magen. Dessuten bor vi i en spuper koselig leilighet midt i byen. Jeg kunne bare ikke vært lykkeligere!!

Er det flere som deler følelsen? :) :)

Jeg er bare 16 uker på vei, men den sparker hver dag!!! Idag da jordmor skulle høre hjerte lyden hørte vi også tydelig hvordan den sparket og beveget seg der inne i magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler meg også veldig heldig;) har ikke hatt det så bra før, utrolig hva en liten krabat kan gjøre med følelsene;) er bare 13+4 men alikevel er jeg verdens lykkeligste når jeg tenker på at vi skal ha barn og vi har etablert oss med kjøpt leilighet og har fast jobb begge to. nå er det ingenting som står i veien for et lite barn;) gleder meg til magen vokser skikkelig!

Skrevet

Hihi, gøy å fokusere positivt for èn gangs skyld òg. =P

I likhet med deg er jeg også frisk, ung (ikke at det er utslagsgivende for min lykke-følelse, gleder meg til å bli 50 òg, jeg), stormforelsket i samboeren/forloveden min, er student og har barn i magen. I tillegg har jeg tusen jern i ilden; driver og pusser opp leiligheta vår, pluss at jeg planlegger bryllup.

Er 23 uker på vei, og har de siste par ukene begynt å kjenne spark. Vet ikke hvilket kjønn det blir, så nå gleder vi oss ekstra mye til fødselen i juli!

Åh, så herlig det var å få lov til å få uttrykke litt lykke, istedet for å alltid måtte fokusere på det som er negativt... :-)

Skrevet

Ja, ikke sant?! Er så mye fokus på alle plager, vondter osv folk sliter med.

God å høre dere har det like fint som meg!! :)

Skrevet

ja føle åsså mæ så utroli heldi!!:) en helt super mann, baby e aktiv å frisk. bor på en ånklli plass, nært sentrum, gått forhold t familie:) å bedre blir d bare:)

Skrevet

Dette var innlegg til å bli glad av :-)

Har tenkt tanken flere ganger selv de siste månedene; er det virkelig jeg som er så heldig?? Etter mange år med mye slit - men også glede - som alenemor og derav dårlig økonomi, møtte jeg drømmemannen i voksen alder. Har nå eget hus, god økonomi, er gift, kjempelykkelige sammen - og så full klaff da vi bestemte oss for å prøve å få en liten attpåklatt :-)

Er 18+1, og nyter hver eneste dag som gravid denne gangen. Babyen er så ønsket og planlagt denne gangen, i motsetning til da jeg fikk barn som bare 18-åring.

Så ja - jeg føler meg virkelig heldig :-)

Skrevet

du skulle fått blomster for en koselig tråd!!!!

jeg er ikke så frisk akkurat, men er utrolig lykkelig og glad for spiren i magen. og for å kunne sitte i sofaen å se barne-tv med sønnen min på seks år og pappan. det er så koselig at de vil kjenne på magen, og at vi er sammen og gleder oss like mye alle 3. samtidig føler jeg meg så stolt av livet vi har bygd opp. kjøpt hus med stor flott leke-hage, stortrives med jobben, gode venner.... vi har det så bra! og endelig satt spiren også:)

Skrevet

hahah, takk for det der med blomstene!!!! :) :)

Jeg ville bare dele min lykke med dere andre!

Skrevet

Så kjekt å høre at du gleder deg over tilværelsen c",) de beste ønsker for deg og nurket i magen c",) Koselig å se en positiv tråd innimellom alle bekymringer og klager c",)

Skrevet

For en herlig positiv tråd:)))

Jeg føler meg også utrolig heldig, etter mange år med slit og sorg, satt spiren på andre prøverørsforsøk.. Nå er jeg 20 uker på vei og kjenner det lille miraklet vårt i magen min hver dag, herlig følelse!!

Jeg har en flott, snill og god samboer, jobb som jeg trives i, mange gode kollegaer, gode venner, er frisk og rask, har hus og bil!!!

Jeg nyter hver dag med den stadig voksende magen:)

Skrevet

Så herlig at det eneglig festet seg nå da!!! :) Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...