frøydis m/ 4 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Bredbåndet vårt virker sånn en gang innimellom bare. Nå har det vært sånn siden uka før påske. Vi har skiftet modem og vi har hatt reperatør. Ingenting ser ut til å hjelpe. Akkurat nå har jeg klart å presse meg inn her, men det går så tregt at det er nesten som i gamle dager før vi fikk isdn.... At det går an! Sutre og klage og stønne og brøøøøøle......... :-(
iznogood Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg føler sånn med deg! Jeg har aldri hatt tolmodighet til å vente på treige nettgreier. Reperatøren sjekket at der ikke er problemer i telefonsentralen og at ingen sitter på trådløsen din og kaprer hele båndbredden og slikt? Egentlig var verden ikke så ille med 9000ognoe baud modem heller :-) Den gangen var all email bare tekst og websidene likeså. Ingen bakgrunnsgreier, java, flash og knappest bilder. Så det gikk jo høvelig raskt likevel :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg skjønner godt både sutring og brøling og all slags!!!!! fryktelig kjedelig når de tekniske tingene ikke funker...
Plutseliten :) Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Ingenting er så kjedelig som ting som skal virke,går tregt,lager lyder,blinker...eller ikke virker i det hele tatt. Du får smøre deg med noen tuber tålmodighet,og strikke noen masker mens du venter.....kan bli mange gensere av det )
coscos Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Det verste jeg vet er når linjen plutselig kobler ut. Og, da er man gjerne midt i noe, en kjempelang mail som man mister, og så må man begynne på nytt igjen. Vi har en stasjonær pc på et rom litt langt unna ruteren, og der hopper jeg ut stadig vekk. Nå har vi heldigvis også fått en lap top, så jeg kan sitte i stua, rett ved siden av ruteren. For, vi har jo ikke klart å fikse det trådløse nettverket på denne pc'en ennå, så nå er jeg "lenket" til ruteren. Flaks at den rekker bort til sofaen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå