moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Noen som har hatt barn på 8 mnd i bhg? Jeg har begynt i jobb og begynner å bli lei av å ha med minimann som krever mer og mer. + er tidkrevende å sette seg ned å gi ham mat med små mellomrom. Viss jeg har ham i bhg må de gi ham annen mat enn mm/mme pga han tar ikke flaske. Men jeg kan vel amme før og etter? Vil ikke ha ham full dag i begynnelsen heller da, og bare et par dager i uka.
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Gutten min begynte i barnehagen noen dager før han ble 8 mnd. Det har gått kjempebra. Han stortrives der.
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Får han mm/mme til vanlig eller før han begynte i bhg på dagtid?
MegOgAlleMine Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Mellomste her måtte begynne når han var 9mnd. Fikk da melk morgen og kveld. ellers hadde de i vår barnehage mulighet til å gi mme hvis vi ønsket.. Det gikk faktisk over all forventing med barnehage starten.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Stakkars små! Ville jeg aldri ha gjort! Være hos fremmede så lenge? Nei, da holder det med at familie passer (mange som ikke gjør det heller). 8 mnd er ALTFOR lite, skjønner ikke at du vurderer det engang :-(
mams i april Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 hvorfor ? er det forsket på at det er skadelig på noe vis å begynne i bhg da ? Når jeg tenker på jenta mi har hun sikkert likt å begynne i barnehage ved 8 mnd alder. Hun elsker andre unger, og er helt oppslukt. Jeg vil kanskje tro det er lettere å tilpasse seg en ny situasjon i den alderen, enn senere. Min kommer til å være 11 mnd når hun begynner. Hadde det ikke vært for barseltreff 1 gang i uka, hadde hun kjedet livet av seg no...
kelso Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 kanskje ikke skadelig? men så små barn har det jo best hos mamma/pappa el annen omsorgsperson når de er så små. lite utbytte av å gå i bhg før to år. er der jo mest for foreldrenes del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå