Gå til innhold

Baby på 8 mnd i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt barn på 8 mnd i bhg?

Jeg har begynt i jobb og begynner å bli lei av å ha med minimann som krever mer og mer. + er tidkrevende å sette seg ned å gi ham mat med små mellomrom.

Viss jeg har ham i bhg må de gi ham annen mat enn mm/mme pga han tar ikke flaske. Men jeg kan vel amme før og etter? Vil ikke ha ham full dag i begynnelsen heller da, og bare et par dager i uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min begynte i barnehagen noen dager før han ble 8 mnd. Det har gått kjempebra. Han stortrives der. :)

Skrevet

Får han mm/mme til vanlig eller før han begynte i bhg på dagtid?

Skrevet

Mellomste her måtte begynne når han var 9mnd. Fikk da melk morgen og kveld. ellers hadde de i vår barnehage mulighet til å gi mme hvis vi ønsket..

Det gikk faktisk over all forventing med barnehage starten.

Skrevet

Stakkars små! Ville jeg aldri ha gjort! Være hos fremmede så lenge? Nei, da holder det med at familie passer (mange som ikke gjør det heller). 8 mnd er ALTFOR lite, skjønner ikke at du vurderer det engang :-(

Skrevet

hvorfor ? er det forsket på at det er skadelig på noe vis å begynne i bhg da ? Når jeg tenker på jenta mi har hun sikkert likt å begynne i barnehage ved 8 mnd alder. Hun elsker andre unger, og er helt oppslukt. Jeg vil kanskje tro det er lettere å tilpasse seg en ny situasjon i den alderen, enn senere. Min kommer til å være 11 mnd når hun begynner. Hadde det ikke vært for barseltreff 1 gang i uka, hadde hun kjedet livet av seg no...

Skrevet

kanskje ikke skadelig? men så små barn har det jo best hos mamma/pappa el annen omsorgsperson når de er så små. lite utbytte av å gå i bhg før to år. er der jo mest for foreldrenes del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...