Gå til innhold

bakovervendte barneseter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører overallt at det er bakovervendte seter som anbefales ganske lenge... men hvorfor selges ytterst få av dem da? Og i testene er det jo bare med forovervendte seter... begynt å se på neste sete nå nemlig... ganske så frustrerende og vanskelig å velge... jeg vil gjerne ha isofix da jeg har vært veldig fornøyd med dette nå... også er det jo en fordel å kunne ha ulike liggestillinger... ser jo for meg at det er en ganske stor overgang fra babysetet og til å sitte helt rett liksom... noen gode tanker om seter der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er 7 mnd nå... men skal ikke bytte helt enda da... bare gjør litt research liksom.... bytter om 2-4 mnd tenker jeg...

Skrevet

Anbefaler deg å ta en titt på www.tryggtrafikk.no og på www.sikringavbarnibil.blogspot.com og ta en titt på kollisjonstestene og det som står på disse sidene.

Det er også et egentt bilsikrings-underforum på www.nybaktmamma.com, der ligger det ute masse sprsmål og svar, du kan spørre om alt mulig om bilsikring og se på bilder av div. bilstoler i div biler og med barn i ulik alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...