Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd noe hyggelig eller spennende i påsken?

Noen som har noe hyggelig å fortelle? Er så lei denne kranglingen her på bim, nå trenger vi noe hyggelig her=)

Jeg kan fortelle at jeg ENDELIG kjenner spark.. Er i uke 19 og har vært veldig bekymret, men på påskeaften kjente jeg dunking (og har kjent det hver dag etter det =) )

Noen andre med noen GLA`MELDINGER??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. jeg er glad i ordet "hyggelig" ser jeg..hehe..

Skrevet

GRATULERER MED SPARK VENNEN MIN :D

endelig var det din tur.. :)

jeg forteller deg om påsken min senere jeg.. hehe

skal til legen kl 1345 idag for svangerskaps kontroll, men påsken min har vært preget av mye spising så vil ikke på vekta idag :(

tror jeg har gått opp 10 kg tilsammen nå... hehe

Skrevet

fått brev ang ul forresten?

vi reiser til tønsberg imorra for 3D vio... gjett om jeg gleder meg da.. hehe

endelig får vi det kanskje hundre prosent bekreftet kjønn :D

Skrevet

Har fått time til UL 1.april kl 14.. Ja, jeg regner med at dere får se ordentlig hva kjønnet er på 3D.. Var ihvertfall ingen tvil da vi var der.. Spennende=)

Skrevet

skal på svangerskapskontroll selv den 1 jeg :P

men det er kl 09 da... hehe

så dropper legetimen idag... blir mye stress når jeg allikevel skal på sykehuset den 1...

Skrevet

Åh takk - så fint med noen POSITIVE innlegg her! Kjempehyggelig!!! Er selv veldig glad i dag - har vært hos jordmor og både hørt hjertelyd og sett lille nurket inni magen! Har vært litt småbekymret - er i 17. uka med nr 2 og har liksom forventet å kjenne "noe" snart. Men har jo egentlig kjent noen små "plopp", men ikke helt turt å stole på det. Iallefall var det en veldig aktiv liten krabat der inne, så nå kommer det nok snart til å bli mye liv å kjenne, vil jeg tro. Og så forsikret jordmor meg om at kvalmen vil slippe taket i disse dager, og ga meg navnet på et veldig bra naturmidel som skulle øke energien (og det trengs!), så da får vi håpe det slår til!

Og så er det sånn vårstemning ute i dag - så herlig! Kjenner at humøret virkelig stiger nå :-) Ha en fin dag, jenter :-)

Skrevet

Så moro at du har sett bebissen i dag =)

Har dere vårstemning?? Her hvor jeg bor laver det ned! På onsdag var vi ute og plukket blåveis, på torsdag våknet vi til 30 cm snø! Og det gir seg ikke med å snø heller.. Grrr.. Eneste fine er at nå får vi lekt i snøen da, selv om vårsteming hadde vært å foretrekke.. hehehe

Skrevet

Ja - har hatt en kjempeflott påske:) lille tutta i magen har gått fra litt varsom til å sparke som en kickboxer:) kan se det utenpå magen og endelig har samboer også fått kjent spark :) selvsagt skal babyen sparke mest når jeg skal legge meg! hehe :) er 21+5 idag:)

Skrevet

Så moro! Gleder meg til den tiden kommer, føler seg så mye mer gravid når det er full rulle inni der.. Da klarer man også å slappe mer av, man vet den lille er aktiv=)

Skrevet

Har vært på fjellet i påsken, og gått nesten trer mil på ski, slitsomt men veldig godt.

Jeg er 22+0 i dag og det er veldig mye liv nå, samboer kan også kjenne sparkene.

DET ER BARE DEILIG Å GÅ GRAVID!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...