reddogglad Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Har begynt å hovne opp i fingrene, og de gjør vondt.. Greier ikke å gripe ting og løfte ting. Kan dette ha noe med bekkenløsning å gjøre? At det går på andre ledd også. Noen som vet?
hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 jeg har det også sånn. verker i fingre og ankler . er vann i kroppen fikk jeg beskjed om.
*H* Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 kan hende du begynner å få mer vann i kroppen, som gjør at du "svulmer" litt.. ville ikke tro at en bekkenløsning gjør vondt i fingrene..? generelt blir man litt "løsere" i ledda pga. hormonet relaxin, i svangerskapet, men med mindre du driver med ekstreme tøyningsøvelser på fingrene burde ikke det ha noe å si. jeg ville tro det heller var vann, for det gjør at det blir vanskelig å få gripetak etc. Bekkenøsning vil heller først og fremst kjennes fra skambeinet og bakover mot halebeinet og området der.
reddogglad Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 OK, takk for svar. Har bekkenløsning, og fysioterapeuten sa at det også kan sette seg i andre ledd. Men jeg har jo hovnet opp, så da er det sikkert vann i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå