Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger jeg å pakke bag til babyen før vi drar på sykehuset?evt hva trenger jeg annet en hentesettet?

får jeg bruke egne klær på babyen mens vi er på barsel?

trenger jeg stelleprodukter/bleier o.l?

Helseteppe?

 

håper noen kan hjelpe en forvirret førstegangsfødende

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også førstegangs, men prøver meg på noen råd alikevel.

 

På svangerskapskurset fikk vi beskjed om at det holdt med henteklær. Hvis man bruker egne klær på barsel kan disse komme bort hvis barnepleiere eller jordmødre skifter på babyen. Ellers har de jo alt av stelleprodukter, bleier, tepper ol på barsel.

 

Skrevet

jeg har tatt med noen henteklær og en ekstra body til besøk og sånt, en lue og noen bleier jeg fikk i den apotekpakka. samt en smokk hehe. er sikkert ikke nødvendig med så mye nei, men jeg ville liksom pakke ned litt til henne da:) har en så utrolig søt hello kitty veske/bag til henne som jeg fikk av pappa:) har også puttet en sånn ullposesak til hjemreisen oppi der, så har liksom alt hennes i den bagen. så mangler vi bare vogna eller bilsete til hjemturen.. tenker meg at jeg må ta buss hjem fra sykehuset siden vi ikke har bil, så da er det vel greit med vogna... (gidder ikke bruke mange hundre på taxi når bussen stopper rett utenfor dørene her hehe).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...