Elle Vilde Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Sitter å skal bestille, men har ikke så stor plass mellom møblene her - hvor stor plass trengs for å rocke? Ble litt usikker på om stua kanskje er for trang? Hva er diameteren på ringen? Håper noen kan hjelpe meg!
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Diameteren er ca 1 meter. Den er en del større enn de rockeringene fra lekebutikken... du trenger nok litt plass for å rocke, ville sagt minst 2 meter i hver retning for å være helt sikker på at du ikke skal ta borti noe, du står jo gjerne ikke helt stille heller, lett å flytte seg bittelitt bortover mens man holder på. Men kanskje det går an å flytte unna noen møbler når du skal rocke?
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 http://www.sports-hoop.com/product_acu_3b.html Dette er den som de fleste har kjøpt.
Elle Vilde Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Går det greit å rocke "over" stuebordet? Er ringen så tung at den lager hakk og merker hvis den faller ned på bordet eller på bokhylla?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Du kan jo putte en dyne på bordet...da slipper du også bråk hvis den skulle falle ned.
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Vel, hvertfall i begynnelsen så ramler den jo ned 'hele' tiden da... hvis du har et stuebord du er redd for ville jeg ikke gjort det. Den veier jo litt (kommer an på hvilken du bestiller, men mellom 1,2 og 2,2 kilo) men den er jo også polstret og ganske myk på en måte, ingen skarpe kanter. Jeg har et gammelt stuebord som jeg har lyst til å bytte ut snart, så jeg hadde nok prøvd på det. *tror* ikke den vil lage merke, men ikke skyt meg hvis den gjør det da..
Miss L å di Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 ringen har en myk ytterside, så det kommer ikke hakk i bordet ditt. Vil også slenge med litt selvskryt, og fortelle at i løpet av 2 uker har jeg rovka meg 9 cm kortere rundt livet!
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Ja det var lurt tips fra Riga... (min samboer klagde på at det smalt sånn i gulvet når den ramlet ned, men nå klarer jeg å holde den oppe mye lenger så nå er det ikke så mye bråk...
Elle Vilde Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2008 Det var lurt! Men, faller den ofte ned, slik at det bare blir dumt å skulle prøve å rocke her? Jeg husker jo fra jeg var liten at jeg rocket hele veien ned, fra under armene og helt ned til anklene... Skjønner jo at det ikke går når man har et bord i veien, men holder den seg rundt livet, eller rocker man hele veien ned med denne også, slik at jeg vil "ødelegge" treningen med å ikke ha plass...?
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Miss: HÆ?? Hvor mye har du rocket da? Da har du vel også kuttet ut all usunn mat? Det hørtes mye ut.. jeg har rocket et par uker nå og endelig kommet opp i 6 minutter. Har ikke målt siden før jeg begynte da, så vet ikke om jeg har mistet noen cm. Må måle ikveld skjønner jeg..
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Jeg rocker mest rundt livet, den holder seg der så lenge du klarer å holde tempoet oppe. Når den er på vei ned tar jeg den bare og begynner på ny.
Elle Vilde Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. mars 2008 Oiiii!!!!! Så fantastisk! Skal virkelig skynde meg å bestille! Hadde vært fint å få tilbake "før-gravid-magen" til sommeren... Må si jeg er imponert! 9 cm er MYE, hvor mye rocker du hver dag? Gjør du noe annet i tillegg? Forresten, noen som vet hva den beløpsgrensa man kan bestille fra utlandet for er? Lurer på å bestille en barnering til jenta mi, men bare hvis det ikke blir masse ekstrakostnader i tillegg... Noen som har bestilt barneringen?
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 Hvor mye er en Ibs???? Blir mer og mer frista til å kjøpe ring jeg også. Hvor mye bruker dere den for å få resultater???
Elle Vilde Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. mars 2008 Noen her som har bestilt barnerockering også? Jeg tenker mest på å bestille den billigste, for det blir under 200 kr, og jenta mi er bare 4... Får deres barn det til? Så jo han lille gutten på det talentprogrammet, som var kjempeflink, så det kan vel ikke være helt umulig for en fireåring å få til å rocke vanlig?
Miss L å di Skrevet 25. mars 2008 #17 Skrevet 25. mars 2008 Jeg spiser sunne også... hehe. Prøver å holde meg til mellom 1300 og 1700 kalorier om dagen. Er absolutt ikke alltid jeg klarer det, men på desse 2 ukene har jeg også gått ned 2,6 kilo. Flinke meg! c",) Rocker en gang om dagen ... Var noen dager jeg ikke klarte rocke, for jeg var gul/blå/rød/sort rundt magen og hadde dritvondt. Men nå kan jeg rocke så lenge jeg vil uten at det gjør vondt. Begynnte med 1 1/2 min første uka, så 5 min andre uka.. Mot slutten av andre uka var jeg oppe i 10 min.
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #18 Skrevet 25. mars 2008 Et pund (lbs) er ca 500 gram. Du kan regne om både vekt og mål og penger her: http://www.convertworld.com/no/
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #20 Skrevet 25. mars 2008 Vel jeg har IKKE spist sunt i påsken... men, nå blir det et nytt og bedre liv,null snop og rocking 10 minutter hver kveld! Og trene litt innimellom også når jeg rekker det. Håper det blir resultater av dette nå.
Miss L å di Skrevet 25. mars 2008 #21 Skrevet 25. mars 2008 bytt ut alle brødskivene dine med knekkebrød. Ha på lett smørost eller makrell i tomat. Kutt ut fårepølse, smør og annen ost. Spis mindre porsjoner til middag. Kutt ut snop og drikk hauger og lass med vann. Da er du der på null komma svisj! :-D
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 25. mars 2008 #22 Skrevet 25. mars 2008 Tusen takk for svar. Blir nok ring på meg nå.... Ikke meningen å kuppe tråden din Elle Vilde:-)
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #24 Skrevet 25. mars 2008 Me too... :s Miss L å di - ja jeg har 'oppskriften' - er bare så himla vanskelig å følge den! Hvertfall når huset flyter over av snop som samboer har kjøpt inn på tilbud til å fylle i påskeegget... *sukk* Han har sagt at fra 1. april skal han kutte ut snop (innen da må vi ha tømt huset for godis altså...) så da blir det jo litt lettere, da er vi to om å spise sunt og lage sunn middag. Slanket oss sammen i høst og gikk ned tilsammen 20 kilo (han 13 og jeg 7 da). Så skal nok klare en runde til.
Elle Vilde Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #25 Skrevet 25. mars 2008 Bare å kuppe i vei, bare gøy å lese! Går så fint så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå