Gå til innhold

Senebetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått senebetennelse i begge tomlene. Au. Noen andre som har det samme og gjort seg noen erfaringer med hva men kan gjøre for å ha minst mulig vondt. Fikk beskjed fra legen om at det ikke kunne behandles før jeg var ferdig med å amme. Hun hadde selv hatt det i et svangerskap og da hadde det tatt åtte mnd før hun ble bra. Strålende utsiker kan man si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan vel bruke en slags smertelindrende krem på? ibuxgel, zon f.eks? jeg har hatt MASSE betennelser overalt pga trening, (hehe), og det som hjelper best er mindre belastning:P så ikke noe mer smsskriving på deg gitt ;) neida, men om du klarer så prøv å bruke tomlene mindre. mindre trykking med dem osv. ikke massere og sånt. er jo bare generell betennelsesdempende som fungerer da, som behandling, og det kan man jo alltids unngå. forresten så er omega 3 betennelsesdempende for oss, så om du ikke allerede tar omega 3 kan du jo begynne med det:) merker nok ikke stort over natta, men du skal jo amme så da blir det jo en stund å vente uansett.

Skrevet

Jeg har slitt mye med betennelser i skuldre og armer i ca 10 år nå. Har VELDIG god erfaring med akupunktur. - Er faktisk det eneste som hjelper, i tillegg til trening da, he he... (Tror ikke du trenger trene tomlene så fælt...) Ikke alltid akupunkturen har hjulpet etter første behandling, men etter 4-5 er jeg som regel bra! Akupunktur koster litt, men selv er jeg så heldig å ha en fastlege som praktiserer det, så da betaler jeg bare vanlig legetakst, samt litt for materiell.

God bedring og lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...