Gå til innhold

Hvor er det billigst,, Rema 1000 eller Kiwi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta en storhandel i dag, hvor er det billigst?

(Sett bort i fra at Kiwi har frukt -og grøntfordeler og bleieavtale)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare si at kiwi er alltid billigst! ;) vi handler kun på kiwi og sparer masse på det. men, det er min mening da.. ;)

Skrevet

jeg syns rema er billigst,særlig på kjøttvarer og sånn,de har nordfjoreid produkter som er rimelig og ordenlitg mat.men mangen rema butikker syns jeg er rotete og litt møkkete så mye triveligere å handle på kiwi hvis man bryr seg om sånn...

Skrevet

Jeg ville nok holdt en knapp på Rema 1000. Selv tar jeg storhandelen på Rimi (pga utvalget) og handler frukt&grønt og juice på Kiwi.

Skrevet

come oooooooon, flere må svare

Skrevet

holder en god knapp på rema 1000 jeg..

vet de hadde en undersøkelse på enkelte påsketing hvor kiwi vant, men gikk gjennom den lista og rema kom best ut på felst ting i forhold til kiwi..

selvfølgelig hender det at butikker har tilbud og lavere priser på enkelte varer, men syns selv at rema gir billigste handletur..

Skrevet

Har funnet ut at selv om kiwi har den moms rabatten på frukt og grønt, så er mye av det billigere på Rema. Jeg handler mest på Rema men det er vel mest for at det ligger nærmest hjemme.

Skrevet

I avisa agderposten var det nettopp undersøkelse på det. Rema 1000 kom best ut, deretter Obs. Husker ikke hvor kiwi kom i rekken, men tror kanskje det var nr 3 eller 4.

Skrevet

det bel utført en test for noen uker siden, på sørlandet, der kom rema frem som vinneren, billigst....

Skrevet

Vil si rema 1000 her også.

Skrevet

jeg trodde rema var billigst. selv handler jeg mest på obs hypermarked fordi det er så stort utvalg, og hver lørdag er det forskjellige tilbud.. og da BRA tilbud... burde få meg sånn medlemskort der:P

Skrevet

det er sluttsummen som teller,og da mener jeg rema er billigst.

Skrevet

Handler nok mest på Rema 1000:) billigere kjøtt og gode epler:) Men enkelte dager går jeg på Coop, er medlem og da får man 10 kr i rabatt på ALLE bleier!! Når man betaler 15 kr for libero newborn så skal ikke jeg klage:D

Skrevet

kiwi er da kjempedyrt! selv om det er momsavtale på grønt, så er jo utgangspunktet skyhøyt. synes spesielt frukt og grønt er dyrt der. og så er det mange varer som ikke kan kjøpes i løsvekt. i stedet må du kjøpe en pakke på 10 stk, om du f.eks skal ha en chili. så råtner de andre opp. jeg mener klart at rema1000 er billigst. synes de har best kvalitet også. rimi har dårligst kvalitet.

Skrevet

Av rema og kiwi er jo rema klart en av de billigste. Kiwie er vel faktisk en av de dyre billigkjedene.

Skrevet

Klart at rema er billigere, det er bare å sammenligne litt priser... Ikke mange varene som er rimeligere. Og den frukt og grønt avtalen hjelper ikke mye når det i utgangspungtet er såpass dyrt.

Skrevet

vel,jeg velger alltid coop jeg da...

men hvis jeg må velge mellom rema og kiwi tar jeg nok sistnevnte,rett og slett pga first price produktene...i lengden er disse mye billigere enn de såkalte rimelige alternativene hos rema...på kiwi har du også jevnlige tilbud på merkeprodukter...

har handlet på rema noen ganger i håp om at det liksom skal lønne seg,men slik er det en gang ei...

sendte avgårde sambo for å handle en gang,skrev spesifikt handleliste utfra tilbudsavis fra Maxi,når han kom hjem hadde han handlet på rema for det var visst så mye folk på Maxi og summen av varene (mindre mengde og dårligere kvalitet) var høyere enn hva jeg hadde regnet ut...

så rema 1000 kan få ha de såkalte faste "lave" prisene sine for seg selv...

Skrevet

anonym 19:56 igjen her...

må bare legge til at rema har utrolig dårlig kvalitet på frukt og grønt,så prisen teller heller lite...

det er klart at rema antakelig er noe billigere på de produktene "alle" har,som gilde,tine,prior osv,men jeg velger heller billigproduktene for de er faktisk like gode...

eneste forskjell på coop og gilde er faktisk emballasjen og prisen...

men som sagt,handler igrunn bare på coop jeg...og maxi når de har bra tilbud,de har 10'er marked nå og jeg skulle veldig gjerne vært der en tur,men har ikke bil... :(

Skrevet

Rema er billigst,hvertfall på de varene jeg handler mest av:)

Skrevet

Ang. kvalitet på frukten på rema så varierer det veldig fra sted til sted.. Her jeg bor er kvaliteten kjempebra.. og med de varene vi bruker mest så er det helt klart REMA som er billigst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...