Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Tok en clearblue test nå.. Skulle hatt mensen i går om jeg har 28 dagers syklus denne mnd også.. Tok den jo ikke på morgen urinen.., for fant bare helt plutselig ut at jeg hadde tester her.. Så hadde jo drukket nesten en liter kaffe før jeg tok den.. Den var negativ når jeg leste av den etter 2 min.. Var også negativ når jeg så på den etter 10 min.. men nå en time etterpå en det kommet opp en veldig svak strek.. Dvs selve den streken på tvers er jo tykk og strimlete.., men så er det kommet opp en tynn blå strek så det danner seg et kryss.. men den er jo veldig mye tynnere en selve hovedstreken.. og svakere.. Hmm.. Noen som har opplevd dette?? Skal den streken så det dannes kryss også være strimlete egentlig ved clearblue??
Lykke X 4 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Står det ikke på pakken? Noen tester sier at man ikke må lese resultatet etter at tiden har løpt ut, fordi det gir ugyldig svar. Hadde ventet noen dager (om du klarer ), og tatt en ny test på morgenurin. Dette må du uansett finne ut av Lykke til!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Nei, jeg tror ikke du er gravid dersom den viste negativt etter 2 min.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Ville ikke stolt på det, men tatt en ny om noen dager.
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 En venninne opplevde dette og hun var gravid, men det viste seg at det var veldig tidlig i svangerskapet, troligt var hun bare ca 3 uker på vei og ikke 5 uker da hun tok testen.
Gjest 2barnsmor:) Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 dette opplevde vi me førstemann. tok testen den dagen jeg skulle ha fått mensen. den viste bare en strek, så vi kasta den. men samboer tok den opp fra søppla for å se på den etter15 min, da var det 2 svake streker. så vi dro å kjøpte en til å tok den 2timer etterpå(det var digitaltest) der sto det gravid.
Sjefsmegga Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Det er ikke usannsynlig du er det nei, det samme skjedde med testen da jeg ble gravid med nr 3, jeg hadde time til lege 2 dager etter og tok en ny test der, og den var positiv, så ta en ny test du om et par dager, med morgenurin... PS, før jeg ble gravid med nr 3 så testa jeg jo negativ noen ganger, var ikke noe antydning til positiv selv etter et par timer da. (Måtte sjekke lell) ;-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2008 Ja lurer på om jeg ikke tar en ny test på morgen urinen i morgen.. hehe.. =) det jeg stusset på var at den ene linjen er tykk og strimlete.. den andre er like sterk i fargen.., men ikke strimlete og langt ifra så tykk.. Men ser jo tydelig en strek der siden den er like sterk i fargen.. hmm... Mannen kommer hjem i morgen tidlig så må få tatt en test innen da.. ;o
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Jeg tok en test en uke før mensen skulle komme. siden jeg hadde så mens smerter i lang tid.. Fikk da bare en strek.. Et par timer etter sjekket jeg søpla, og da var det en sterk og en svak strek.. Tok flere tester senere, alle var svake.. men den dagen jeg skulle ha mensen, kom det to STERKE streker.. Gravid =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå