Gå til innhold

Kondomet sprakk!!! :( Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke hr funnet noen p-piller jeg tåler, har vi måttet ty til kondomer en periode. I går kveld hadde vi sex, og jeg kjente at den hadde sprukket rett etterpå.... Fikk nærmest panikk, mens mannen tar det hel med knusende ro.

Hvor stor sjans er det for å bli gravid 2-3 dager etter avsluttet mens? Er ikke den ganske minimal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minimal hvis du har el midt i syklusen. jeg hadde løpt rett på apoteket for angrepiller ... jeg er livredd for å gå gravid med et spebarn hjemme.

Dette går nok veldig bra skal du se:)

Skrevet

Det finnes noe som heter angrepille - hvis dere virkelig ikke vil risikere å få ny baby..?

Skrevet

angrepille innen 72 timer, (gjerne innen 12timer står det også på pakken.)

Har gjort det, gikk helt fint, ingen kvame el ubehag.

Løp og kjøp, om du ikke kanskje håper på baby til jul...

Koster ca 130-150.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

venninna mi ble gravid da hun hadde sex under mens, sier hun. så det er alltid en sjanse, en orgasme kan føre til spontan eggløsning.

Skrevet

Hjelpes meg! Da får jeg vel kanskje ty til angrepille da!! Huff.. Hadde virkelig ikke trodd det var så stor risk så tidig.

Skrevet

Vi hadde også et "uhell" når gullet var 3 mnd og jeg var absolutt ikke klar for to så tette...

Selv om jeg fullammet trodde jeg ikke på amming som prevensjon.

Kjöpte Levonova angrepille og tok den innen fristen.

Så hvis du er sikker på at du ikke skal ha barn nå sats på den du!

Skrevet

Hmmm.. Da må jeg stikke på apoteket imorra, de stengte tidlig i dag pga kurs :(

Skrevet

Har du forsøkt Cerazette?

Det er en østrogenfri p-pille som veldig få reagerer på. Faktisk er det et stor andel av brukerne som ikke har mens i det hele tatt mens de går på denne. Jeg har minimalt med blødning i ca. 2 dager bare (hadde mye i 5-7 dager før jeg begynte på Cerazette). I tillegg kan man amme mens man tar den.

Skrevet

Har prøvd den, men tåler den ikke..

Ammer ikke, så det er ikke noe problem..

Skrevet

Tåler stort sett ikke noen ting med hormoner i... :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...