Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om noen brudsko som er kjempegode å gå i?har ikke funnet noen sko ennå.jeg er mest opptatt av at de skal være gode å gå i,men ikke no minus hvis de er fine og da,selvfølgelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke skoene fram på linken, men er de som heter Tango Too.

Skrevet

ok.ja,jeg har lurt litt på de skoene selv.tusen takk skal du ha!

Skrevet

Jeg har også kjøpt de skoene. Venter på å få de levert, men har prøvd de i showroomet deres og tror nok at jeg blir veldig fornøyd.

Bare husk å gå inn skoene før dagen ;-)

Skrevet

Hei!

Gabor har en kjempe fin serie som kan brukes som brudesko. Det er i flere lyse farver og du kan velge mellom slingback eller vanlig. Det er flat tå og selvfølgelig laget i deilig mykt skinn ;) Du trenger ikke engang gå dem inn til den store dagen :)

mvh

Skrevet

Rainbow sine brudesko er knall gode å gå i.

Og så har de med lav hæl for de som ønsker det..

Beste penskoene eg har prøvd iallfall :-)

Skrevet

jeg fant faktisk sko i går på økonomisko.249kr.ser ut som helt vanlige pumps,liksom,og er i ivory.og var gode å gå i.skal se litt mer rundt,men rev med meg disse itilfelle jeg ikke finner noen andre.da har jeg iallefall de.

takk for tips,alle sammen!

Skrevet

Kan faa kjoepe mine ;-) Str 37 da...

Skrevet

takk for det,men jeg må ha str.38:)

Skrevet

Jeg trenger 37;) Hvor høye er helene??

Skrevet

Jeg giftet meg i høst. Har litt store føtter, så jeg fant ingen sko som var fine eller for den saks skyld var gode å gå i. Er litt hendig så jeg kjøpte et skopar jeg likte, spraymalte såle og hel hvite og trakk om skoen. Photo mount spraylim er tirkset, med en skarp tapetkniv, noen bånd litt tålmodighet ble det faktisk kjempe bra. Og skoene kostet meg ca 400kr totalt. Overflødig lim på såle og oppi skoene kan fjernes med skismørningsfjerner.

Ikke noe er umulig for den som er litt hendig og tør å prøve :)

Lykke til med den store dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...