Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Og endelig etter 7 pp går jeg nå over i første trimester =) jooohoooo Veldig skjelven.. testa på do på jobben.. vil egentlig hjem og venne meg til tanken.. Jippi.. veldig glad!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer ;O) Hvilken dag testet du på etter ikm eller før, var testen din veldig sterk?
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 gratulerer så masse=D=D=D=D håper jeg kan joine deg om noen dager;o)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATULERER Lokemor:-) Har fulgt med på deg og heiet på deg!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅ nå er det håp for meg også føler jeg. Er i 6.pp og egentlig veldig redd noe er gale. Men jeg vet jo at ting kan ta tid. Utrolig godt å lese at det klaffet for deg nå! Og jeg unner deg det av HELE meg!!!!! LYKKE LYKKE til med voksende mage:-) Tipper du er helt i skyene nå;-) Klem fra meg:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer såååå mye!!!!!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer såååå mye, og masse lykke til med svangerskapet:o)
lilla jag Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 gratulerer så utrolig mye! er selv i 8.pp.og nå ga du meg håp om at vi kan få det til selv om det tar tid.lykke til med alt som kommer!kjempeglad på deres vegne!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Tusen takk alle sammen =) Jeg begynte bli litt motløs og lurte på om det kanskje var noe galt.. men det er som man sier... noen bruker litt lengre tid enn andre =) Jeg testet 2 dager over IKM, det har til min store fortvilelse vært påske og jeg har vært på fjellet uten en butikk i sikte.. Så idag raste jeg avgårde i lunsjen og kjøpte en test =) Hihi mannen min ringte før jeg omtrent rakk å tisse ferdig og lurte på resultatet =) Krysset kom til syne nesten med engang og ble bare sterkere og sterkere til de to ventemin. var ferdige =) Jeg testet med CB med vanlig kryss... dette var veldig morsomt =) ER veldig skjelven enda.. og time hos jordmor er bestilt!! SEnder masse babystøv til alle sammen **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Masse masse lykke til alle sammen her inne!!! Håper jeg ser dere på 1. trimester ganske snart og i desemberklubben =) Blir en julebaby på meg da terminkalkulatoren sier at jeg har termin 3. desember =)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 GRATULERER!!!!!! Enda en grunn til å glede seg til jul! ;-)
JulieF*Victoria* Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Hurra!!! Gratulerer så masse masse=) Jeg er litt misunnelig merker jeg;)Så send meg masse babystøv...
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 takk takk =) Håper du kommer fort etter =) Hvor mange pp har du prøvd? Sender babystøv ************************************************************* =) Håper den klorer seg fast snart =)
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 gratulerer så mye lokemor!!:-) masse masse lykke til videre i svangerskapet!! heldiggrisen altså!;-)hehe
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Tusen takk alle sammen =) Håper alle kommer fort etter!!!!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så mye! Kos deg med den positive testen og spiren! Klem
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #18 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så maaaaaaaaaaaaasse Kos deg med den voksende magen
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #19 Skrevet 25. mars 2008 Tusen hjertlig takk alle sammen =) Jeg er bare så glad =) Håper på å se dere i desemberklubben etterhvert =)
JulieF*Victoria* Skrevet 25. mars 2008 #20 Skrevet 25. mars 2008 Takk for babystøv Lokemor!Det trenger jeg;) Vi har prøvd i snart 8 måneder, og jeg begynner å bli stressa! Jeg vil så inderlig bli gravid snart....begynner å lure på hva vi gjør galt. Huff, jeg som var så sikker på at det hadde klaffet denne gangen=( Men, men! Nok om meg, det er jo du som skal feires=) Foressten; brukte dere el tester og sånt?
*Babyønske* Skrevet 25. mars 2008 #21 Skrevet 25. mars 2008 ÅåÅåÅåååÅÅhhhh Gratulerer sååå myyye ) såååå kjekt.. Klemm fra meg
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 25. mars 2008 #22 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så masse, og måtte spiren klore seg godt fast og bli der tiden ut. Vi får håpe på mange "julegaver" i år ! Kos deg med magen og det som følger med. Suger til meg babystøv :-)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 25. mars 2008 #24 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer!!! syns det er ganske mange som har testet positivt nà!!! hàper jeg og fàr det snart!!! suuuger til meg beby stòv!!!! lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå