Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 etter flere positive tester, kom en menslignende blødning igår, med en del menssmerter. Kontaktet jordmor og traff henne idag, tok en ny test hos henne som viste svak positiv. Hun var i tvil om hva som har skjedd. Evt kanskje ikke gravid likevel, mistet eller gravid utenfor livmoren. Hvis blødningen stoppen idag eller i morgen kunne jeg være gravid på en eller annen måte. Jeg skal ihvertfall til henne igjen fredag og ta en blodprøve. Mange tanker surrer oppi hodet nå egentlig...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Uff da ire86. Det er nok ikke lett å få slike beskjeder.. Krysser alt jeg har for at det skal gå bra og at spiren din klorer seg fast!!!!!!! Stor trøsteklemmmm
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Huff, føler så med deg, opplevde samme selv 21.februar og nå igjen 22.mars, men denne gangen har jeg ingen smerter. Så jeg vet ikke om det var SA eller mensen, men det kom så mye koagulert blod, både store og bittesmå klumper. Men tankene svirrer rundt, kan jeg fortsatt være gravid, siden jeg ikke har smerter når blødningen kom? Blør du enda?
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Kjære deg ire... Så utrolig frustrert du må være nå( Vi får krysse fingre og alt vi har for at alt går bra med spiren din! Det trenger jo faktisk ikke å få et negativt utfall! Jeg føler masse med deg... det å gå rundt å ikke vite er ikke noe godt! Sender deg mange trøsteklemmer, positive tanker og lykkeønskninger! Håper så inderlig at dette går bra! Mange klemmer fra TusseMora
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 ja, blør enda,friskt blod. men ingen menssmerter nå, heller mere stikking i hø side som jeg har hatt siden EL... Kroppen er rar,skjønner minimalt av den nå..
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 så kjempe trist ire...skal krysse alt jeg kan krysse for at det går bra med deg og den lille spira di.. *trøsteklem* i massevis og lykke lykke til! håper virkelig det ordner seg for deg!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Uff.. dette er ikke gøy å gå rundt å tenke på!Vet selv hvordan det er! Men prøv å tenk positive i hvertfall til det negative er bevist! Noen blør hele svagerskapene sine.. så kan jo allikavel gå greit med deg! Jeg ville ha fått henvisning til ul fra legen. Hvor langt er du på vei? Håper du får et positivt svar på fredag!! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå