Labambie Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jeg gruer meg så sinnsykt.. Jeg husker jo ikke så mye av min egen fødsel,bare at det var masse drama.. At det sto om livet og endte i katastrofesnitt.. Nå skal jeg få det gått igjennom steg for steg hva som skjedde.. Og jeg gruer meg. Helsesøster sa jeg kom til å få masse ut av det selvom jeg sikkert ble utslitt... Kjenner tårene presser på bare ved tanken... :(
Ung kvinne Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Lykke til!! Det er vanligvis godt å få snakket om ting som er vanskelige, men det merker du ikke før etterpå...
oblix Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Det blir nok godt for deg å snakke om dette og få klarhet i alt som skjedde under fødselen din. Ønsker deg masse lykke til, dette klarer du:)
kokosyklus Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Lykke til!! det kommer nok til å føles bedre etterpå Håper du har det bra om dagen!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 masse masse lykke til.. tenker på deg og sender deg varme tanker. dette takler du kjempe bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå