Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Dene ene puppen min er babyens favorittpupp, men det er også problempuppen. Først fikk jeg brystbetennelse i den og siden har det kommet litt tilbake hele tiden (men aldri ordentlig). Den "vokser" seg også dobbelt så stor som den andre i løpet av natten, selv om jeg prøver å amme likt (om ikke mer på den andre!). Men nå i det siste har det begynt å gjøre fryktelig vondt å amme på den også. Jeg må bite tennene sammen når han suger og det er først etter at melka har begynt å strømme ordentlig det begynner å gjøre mindre vondt. Den andre puppen er helt grei.. Tenkte kanskje det kunne være sopp, men jeg ser ikke noe tegn i munnen hans.. Det er så vidt litt hvitt på brystvorten min, men det pleier det ofte å bli pga våt, død(?) hud og går over etterhvert.. Det er vel vanlig? Har også lest at om det er sopp så slutter det ikke å gjøre vondt, men fortsetter å gjøre vondt så lenge barnet dier? Det begynner også å svi i brystvorteområdet sånn til vanlig uten at jeg ammer han.. Noen tips, råd..?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Har det akkuratt sånn som du beskriver! dytter denne her jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå