Gå til innhold

vondt å bli strippet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen sier ja og andre sier de ikke merket noe,hvorfor er det forskjell,er andr emer pysete enn andre?ikke kritikk altså,skal strippes idag og gruer meg litt,har høy smerteterskel så spent på hvordan det kjennes ut.er moden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke vondt.. jeg syntes bare det var lit ubehagelig.. jordmor stod tross alt og fiklet enormt oppi der :P

Skrevet

da er jeg pysete.. he he.. syns det var vondt jeg, men jeg var ikke forbredt da. kom på føden med rier i går og når jordmor sjekket åpning strippet hun meg. sitter å håper riene skal ta seg opp, men kan vel ikke klage. er bare i uke 37

Skrevet

Jeg ble strippet flere ganger ved forrige fødsel, siden de vurderte å sette meg igang. Jeg var da helt umoden, og da synes jeg det gjorde skikkelig vondt. Senere, når jeg hadde fått en del åpning, 3 cm uten å kjenne noe, så synes jeg det ikke gjorde vondt i det hele tatt å bli strippet/åpnet opp enda mer. Da var det liksom "klart" der nede. Uanasett var det bra å bli strippet tror jeg, så åpningstidens første fase ikke ble så lang -

Lykke til!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...