Gå til innhold

svangerskapskurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag skulle anmäla mej på svangerskapskur på helsestasjonen jag går till, men så var det fullt. Kan ringa sjukhuset jag ska føda på och säkert gå på kurs där, men är det verkligen nødvändigt att gå på kurs?

Har ni tänkt att gøra det? är det mycket man missar och som är värt att veta? Blir lite i tvil.

Ska ju på omvisning och samtale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke nødvendig med noe svangerskapskurs. Det å føde ligger naturlig for oss damer.

Skrevet

jeg skal ikke på kurs.. er førstegangs. har endel "pustekunnskap" og generell "kunnskap" om kropp og fødsel pga jobb/utdanning, og snakket endel med jordmor, samt med min stemor som jobber på føden. så jeg føøler meg egentlig klar. er jo visse ting man aldri kan forutse uansett, så 100% forberedt kan man vel ikke bli. kanskje jeg burde vært på omvisning på føden, men men. jeg finner vel frem. pleier ikke å bli så stressa av meg, så det går vel greit.. tror man klarer seg uten fødselsforberedende kurs, men er jo greit å være litt forberedt og da. finne info på egenhånd eller snakke med JM..

Skrevet

tusen tack før svar. Då skiter jag i det, hehe!

Skrevet

Vi har vært på kurs alt, og det var veldig nyttig for mannen min. Jeg følte jeg hadde hørt det meste før, men han fikk svar på mange ting han lurte på. Er ikke alt de har lyst til å spørre oss om. Anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...