Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jeg var såå heldig å få spysyken i dag. jippi... !! akkurat den jeg trengte nå...må bare syte littegrann asso. Har nå vært kvalm i over en uke og gubben har vært hjemme hos oss i påsken, men tror dere ikke att i går kveld så begynte jeg å brekke meg noe enormt og i hele natt har jeg ikke gjort anna en å ligget å vridd meg og offet meg, for var så kvalm! Våknet tidlig i dag pga. kvalmen, og det endte med å springe på do å kaste opp. Å joda det vil si at den i dag når gubben skulle reise ut på jobb (sjøen). Så får jeg spysyken. Det er såå typisk. Trodde vi var ferdig med disse sykene nå altså, siden gullgutten har vært syk (diare/spysyken) og influensen har vi alle sammen hatt. Men jeg har enda ikke hatt spysyken før nå. yeye, andre som er lei av sa "vintersyken" (spy, diare og influensen)? så kom inn å syt hehe... Er førresten i uke 30 + 5, så det gjør det heller ikke noe bedre å spy. Det er bare veldig vondt. Og typisk så er det fine vær i tillegg da i dag...flotters!
Maren - på overtid Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Er skikkelig forkjøla og synes utrolig synd på meg selv.....Orket ikke kjøre minsten i barnehagen (sambo kjørte tidlig på jobb..) og nå er det like før jeg klikker.....Får ikke slappet av med en som maser rundt meg..... Er 30+1...
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Vil også syte litt. Er ikkje sjuk sjølv, men er heime med TO sjuke gutar i dag. Både 4åringen og 7åringen har feber og øyreverk :-( Sjølvsagt er det nyyyydleg ver, blå himmel og strålande sol...! Heile påska har eg også gått inne, for minstemann har vore opp og ned med feber heile påskeveka. I tillegg har gubben vore sååååå sjuk. Skikkelig kjedelig å berre måtte pleie andre når ein eigentleg har lyst til å bli dulla litt med sjølv. Er jo tross alt gravid her!!! ;-D
Gjest mphs Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har stort sett vært syk siden uke 20. Akkurat nå er det lungebetennelse og så har jeg selvfølgelig i går ettermidag begynt å reagere på antibiotikatabelettene og har diare og kvalme. Venter på tlf. fra legen om hva jeg skal gjøre nå. 3 dager til UL termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå