Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett her og griner.og kvalm,og frysninger.henger en diger fæl eddekopp i taket på kjøkne..og nabon e bort self..tør ik gå t kjøkne! Ja,eg har total fobi,de e så stygg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheheh..kjenner meg såå igjen...

Var ekstremt ille før men har blitt litt bedre nå. Her er valgene dine:

1.Du får enten vente til du får den i hodet,eller maten.....

2.Den forsvinner..(grøss du vet aldri hvor den kommer til å dukke opp igjen) 3. Eller rett å slett ta deg sammen og ta den selv..hehe

Misunner deg IKKE! Lykke til =)

Skrevet

bruk støvsugeren!!! da slipper du å ta i den.

Skrevet

Bruk hårspray! Da blir de treige, og til slutt dør de - om du bruker mye nok! Så slipper du å være i nærheten av den (om sprayen sprayer langt nok vel og merke ...)

Lykke til!

Skrevet

Kjenner igjen det problemet ja... I fjor sommer hadde jeg en helt forferdelig dag her hjemme. Jeg så bare såååå mange edderkopper. Skulle henge ut klær - gikk forbi tre edderkopper for å komme til tørkestativet. På tørkestativet var det to styk... Inntil da gikk dette helt greit. Klarte tilogmed å drepe de to som var på tørkestativet! *stolt* Men... Jeg hadde gått inn igjen og funnet frem støvsugeren da jeg så den... En passelig stor og ekkel husedderkopp like ved ytterdøra! Jeg fikk helt sperre! Ytterdøra sto åpen, jeg lukket døra ut til gangen og raste sammen i stua - gråt så jeg ristet! Og jeg var alene hjemme... Kjenner ikke så mange i nabolaget her heller, så kunne liksom ikke løpe til nærmeste nabo.. Dessuten sperret edderkoppen for døra! Etter et par, tre timer hadde jeg fått mannet meg opp og skulle drepe det udyret, men da var den selvsagt borte. Gone... Jeg er sikker på at den sitter i en krok her hjemme og bare venter på den rette anledningen til å skremme meg til døde!

Og nå.. For ikke så lenge siden (par uker kanskje) så jeg en edderkopp (stor og grå) på kjøkkenet. Samboeren min var hjemme og jeg hylte at han måtte komme. Men han var jo for treg og edderkoppen forsvant under komfyren. Jeg mente at han måtte ta frem komfyren og finne edderkoppen, men det gadd han selvsagt ikke *grrrr* Jeg har ikke klart å tilgi det helt enda =P Jeg har ikke sett edderkoppen igjen etter det, men jeg er sikker på at den sitter i ventilatoren eller noe og bare venter.. Venter til at jeg er riktig moden nok til å bli ordentlig skremt =/

Jeg vet at det ikke nytter å si at du skal bruke støvsugeren. Det går ihvertfall ikke med meg.. Jeg får total panikk og alt låser seg. Og edderkoppen dør jo ikke av en tur i støvsugeren heller da..! Nå har vi sentralstøvsuger, så det er mulig at vi kan få lurt edderkoppen helt ut.. Men jeg tar ingen sjanser. Jeg skal helst se at den er flat og at det er null sjanse for overlevelse, selv om jeg ikke klarer å drepe den selv...

Skrevet

Jeg har hørt at edderkopper dør i støvsugeren, fordi de ikke tåler støvet eller noe i den duren.

Men vet ikke om det er sant da

Skrevet

He he, det første som datt inn i hodet mitt nå var hårspray og lighter!!!

:-D

DET burde funke! Men ikke brenn ned huset da...

Skrevet

Kjenne meg ijen der rose of ice. D eg gjorde,var og kaste ei bok på den.men probleme da var,eg så ikke hvor dn ble av.det kryr her,e spes mang på bade.eg får fnatt.trur eg ska kjøp meg radarspray.

Skrevet

Urk, jeg blir uvel. Nå har heldigvis fobien min bedret seg litt den siste tiden, men jeg pleier ofte å støvsuge edderkoppene, spraye insektsspray inn i røret og la støvsugeren stå på en stund, så jeg er sikker på at den ikke kommer ut igjen... Tok en gresshoppe på den måten en gang også, og var overbevist om at den levde inni der i flere uker, men nei, den var nok død. Mannen min hadde fjernet posen dagen etter at jeg hadde gjort det.

Skrevet

Kordan har fobien bedra seg? Blir bare verre her.tør knapt drep de,redd de havner på meg.får sjikeli frysninger,og blir stiv i kroppen når eg ser de.trur ik de dør i støvsugarn eg.

Skrevet

Huff jeg har det helt likt. bodde i en kjeller før og jeg klarer bare ikke edderkopper. stivner helt og klarer ikke å gå nærmere for å drepe dem. får hjertebank, begynner å skjelve og grine. ikke gøy. men jeg fikk en slags spray som man skulle bruke langs gulvet i hele rommet og rundt vinduer og dører. det hjalp veldig. så aldri en levende edderkopp der igjen. bare en eller to døde. nå bor jeg heldigvis i 3 etage =)

Skrevet

Ka hete den sprayen? Her er de nestn som tarantella.æsj

Skrevet

Ja, jeg vil også gjerne vite hva slags spray det var....

Skrevet

er ekstremt redd for veps...spray på med vann/hårspray,så detter de ned,da trakker du på de:)

Skrevet

Skal ta en tur ut i boden å se om jeg fortsatt har den. måtte kanskje spraye hver annen uke og det ble litt klissete men var absolutt verdt der.

Skrevet

fant den ikke. står nok igjen hjemme hos mor og far. var en sånn hvit sprayflaske. ikke sånn hårsprayflaske, mer som sånn man får vaskemidler på. skjønner? også var det noe grønt på etiketten. var for alle slags kryp. tror den var kjøpt på et hagesenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...