Gå til innhold

Vondt i magen når jeg hoster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg nyser eller hoster, så stikker det skikkelig til i nedre del av magen, litt mot venstre side. Det gjør ordentlig vondt! Det samme skjer når jeg ligger i sengen og skal snu meg fra den ene siden til den andre. Det er ikke bare ubehagelig, men det gjør vondt!! Noen andre som har det sånn eller vet hva det kan være? Lurer litt på om det bare er en strekk jeg får..... om det er mulig da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det sånn for noen uker siden. hadde ordentlig vondt nederst i magen. jeg merket det spesielt om natten når jeg snudde meg og når jeg nøs eller hostet. i tillegg merket jeg veldig når jeg måtte tisse. hos meg skyldes disse smertene urinveisinfeskjon. jeg hadde ikke svie når jeg tisset som mange har når de har det, men vondt nederst i magen.

vet jo ikke om det er det du har, men det er ihvertfall min erfaring med slike typer smerter. du kan jo bare stikke innom legen din med en urinprøve.

lykke til uansett...

Skrevet

Jeg hadde det også slik tidlig i svangerskapet (aner ikke hvor langt på vei du er da, men...). Husker ikke helt forklaringen jeg fikk, men jeg ble iallefall beroliget med at det var helt normalt.

Skrevet

Jeg er i uke 18

Skrevet

det er nokk bare lysken og er noe de aller fleste gravide får, når magen begynner og vokse blir lysken slappere og når man hoster/nyser og når man snur seg raskt i senga osv så får man lett slike smerter ,de er ganske intense men går fort over , er et tegn på at ting går fremover:)

Skrevet

Jeg er uke 17+2 og har akkurat det samme. Har fått beskjed at det er lysken:-) Fordi livmoren vokser og strekker seg. Ikke noe farlig, men kan være ganske vondt! Bøy deg lii fremover når du får dette, da går det raskere over :-)

Skrevet

Jeg får intense smerter når jeg nyser også - og det er helt normalt! Er livmoren som strekker seg og man får smerter i lysken!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...