Sjefsmegga Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Trodde de skulle komme med henne i går, men var vist en misforståelse, de skal ha henne til i morgen, svigermor har langfri. Og nå i dag skulle de ut å kjøpe ski, for jentungen har masa, 2 1/2år, spørs om de finner små nok nå da, hun er jo bittelita også nurket..hehe
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Så snille de er da. Men vil jo si det er litt dumt å kjøpe ski nå, så får hun kanskje brukt de en uke? Må isåfall kjøpe noen som passer til neste vinter da...
-Lane- Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Klart dem finner ski. Mi lille på 2,5 har små ski som hun har fått hos svigers. Slike man har vanlige sko i. Ho har gått 2 skirenn med dem også.. Så søt atte
virra Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Finnes sikkert tilbud på ski nå, så jeg vil si det er lurt... Kjøp ca 1m så varer de litt. Lillegutt her er riktignok 3år, men trasker rundt på sine ski og er så stolt :-)
Sjefsmegga Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Hun har ei lita søster på 11 mnd så skia blir nok brukt uansett :-)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Gøy med ski!!! Mine fikk da de var 2,5- 3år, og de var så flinke.
Sjefsmegga Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2008 Eldstemann fikk ski da han var 3 1/2år, men selvfølgelig så ga jeg jo bort det ski-paret... tror nok det blir stor stas, de kommer hjem med henne i morgen, håper været og føret holder seg her så skal vi trene mer i hagen, har såpass stor og flat plen som er perfekt for ei lita tulle å øve seg på :-)
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Hm, nå lurer jeg nesten på å kjøpe ski til junior også... han er bare 21 mnd da... hvor tidlig kan de begynne egentlig? Han har veldig god balanse igrunnen. Hadde vært gøy å øvd ute i hagen, vi har stor nok hage.
Sjefsmegga Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2008 2år er det yngste jeg har SETT og hørt om da på noe alpingreier...men det er jo bare å prøve :-) Se om de har utstyr til så små... :-) Er jo moro for dem. Jeg hadde aldri had dem med meg så små i et skitrekk eller i et travel løype, men feks i hagen, og mere rolige plasser der de kan stabbe trygt rundt med skia så er det jo fritt fram :-)
Trenger hjelp!! Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Vi har vært mye på fjellet i det siste og der ser du små barn med smokk i munnen og ski på beina,så herlig å se på..Angrer på at vi ikke begynte før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå