Gå til innhold

deres mening.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om mødre som lar babyen sitte aleina i bilen mens de selv er inne på butikken og handler?

ei jeg kjenner gjorde dette nylig. jeg så henne parkere og gå inn i butikken og babyen var bare et par uker, konfronterte henne og hun bare unnskylte seg med at hun ikke ville vekke ungen. ho var inne å handla i over 30 min og babyen gråt i bilen. bilen var av og dørene låst.

jeg ville ikke gjort det, men det er meg da.

er det flere som tenker som meg eller er det ok å gjøre som ho gjorde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synst ikke d er i orden. jeg har først nå bjynt å gå i butikken når dattra sitter å venter i bilden,å hune er 51/2 år. d er vist jeg skl inn fort. 10min eller noe sånnt. jeg har ikke turt før nå:)

Skrevet
:o det hadde jeg aldri i verden turt... man er jo forskjellige, men det kommer jo så mange skrekkhistorier om slikt... jeg var selv ikke alene i bilen før jeg var noe 10-12 eller noe. er det så stress å ta med ungen inn da? har da vogner på butikken de kan sitte i om man vil raskt igjennom...
Skrevet

Hadde jeg ALDRI turt!! Får helt grøsninger bare ved tanken...

Skrevet

hadde ikke vært meg som gjorde det nei. lar såvidt guttungen på 7,5 år sitte aleine i bilen hvis jeg skal inn på bensinstasjonen å betale drivstoff. ikke så mye pes med å ta ungene med inn at jeg hadde latt de bli igjen i bilen.

Skrevet

Jeg lar tuppa sitt i bilen nå, hun er to. Ikke når jeg skal på butikken da, det tar for lang tid. Maks fem minutter for å hente mat til sauene våre, løpe inn på bensinstasjon o.l. Men jeg låser alltid eller tar med nøkkelen slik at ingen kan stikke av med bilen. Setter også bilen slik at jeg kan se bilen da. Jeg ville ikke gått ifra en baby for den skjønner jo ikke hvorfor den plutselig er alene, og ihvertfall ikke i en halvtime!!!

Skrevet

Jeg personlig kunne aldri gjort det. Har ei venninne som gjør det. Hun låser døra, men jeg synes det er enda verre enn å ikke låse døra. Vist noe farlig skulle skje vil det jo være vanskelig for forbipasserende å hjelpe ungen.

Skrevet

Jeg kommer aldri til å gjøre det etter at en venninne av mamma mistet datteren på fire år når bilen begynte å brenne mens pappaen var inne i en butikk. Hun kom seg ikke ut for det var barnesikring... Skjedde for mange år siden, men husker det godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...