anette_78 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Kjøpte en dyne i Sverige som var 100 x 130, den skulle være til sprinkelseng. Men når jeg la den i senga syntes jeg den virker så stor! Er det meningen at babyen skal drukne i dyna i begynnelsen..? Fant også ut at et dynetrekk vi har fått av svigers er mye mindre, og der står det bakpå at Princess har dynetrekk i mange forskjellige størrelser. er de minste dynene ment til vogna, eller hvordan er det? Hvor stor dyne har dere kjøpt til starten? Tror kanskje jeg har gått på en smell og at 100 x 130 er svensk størrelse, for på Princess hadde de bare 100 x 140..Men de har kanskje 100 x 130 på IKEA?
Gjest mphs Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Bruker 65*80 cm dyne i vognen og sengen i begynelsen. Så 80*100 cm dyne i sengen. Begynte med denne til første unge da hun var ca. 1 år. Og når hun ble 2 år begynte vi med juniordynen som er 100*140cm
Mamma`n til Trym Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg vet at det ikke er lett å forstå seg på dette. Det er babydyne, vogndyne, og barnedyne. Spør neste gang du er på princess eller Kid, de vet forskjellen og kan vise deg i butikken. Alle svenske senger og dyner har andre størrelser enn det vi har i norge.
anette_78 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 Ok, takk. Da får vi ut og kjøpe en dyne til..Kan jo bare spare den vi har til senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå