Neverstill Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 jeg prøvde nettopp å ringe nav men det er umulig å komme igjenom, så jeg prøver her jeg.. hvordan funker dette med lønn under pappaperm? min samboer har pappaperm fra 26februar til 7 april, han har vanlig lønningsdag fra jobben den 15 hver mnd. denne mnd fikk han ikke lønn derfra så jeg regner med at han får fra nav nå i slutten av mnd. forrige mnd fikk han vanlig lønn den 15 fra jobben. lurer da på hvordan det blir neste mnd (april) for da har han 3 vanlige uker jobb og 1 uke pappaperm. hvordan og når lønn kommer.. noen med peiling?
Tommage♀♂ Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Han får lønn for de 3 ukene han har jobbet den 15 da, og resten fra nav i slutten på mnd.
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Samboeren min hadde pappaperm fra 19.-januar til 1. mars Han har 2 jobber, en i fylket og en i kommunen. Fylket betalte ut lønn på den datoen de pleier, mens lønna han skulle ha fra kommunen fikk han fra nav i slutten av januar. Fikk ingenting i februar, men 12. mars fikk han pengene for februar ifra nav...
Neverstill Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 okay, det var det jeg regnet med også, så da blir det sikkert sånn. venter til slutten av uken med å ringe nav jeg for det er sikkert masse folk som ringer nå etter påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå