Gå til innhold

dere som har samboer/mann/kjæreste med 6 uker pappaperm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøvde nettopp å ringe nav men det er umulig å komme igjenom, så jeg prøver her jeg..

hvordan funker dette med lønn under pappaperm? min samboer har pappaperm fra 26februar til 7 april, han har vanlig lønningsdag fra jobben den 15 hver mnd. denne mnd fikk han ikke lønn derfra så jeg regner med at han får fra nav nå i slutten av mnd.

forrige mnd fikk han vanlig lønn den 15 fra jobben.

lurer da på hvordan det blir neste mnd (april) for da har han 3 vanlige uker jobb og 1 uke pappaperm. hvordan og når lønn kommer..

noen med peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får lønn for de 3 ukene han har jobbet den 15 da, og resten fra nav i slutten på mnd.

Skrevet

Samboeren min hadde pappaperm fra 19.-januar til 1. mars Han har 2 jobber, en i fylket og en i kommunen. Fylket betalte ut lønn på den datoen de pleier, mens lønna han skulle ha fra kommunen fikk han fra nav i slutten av januar. Fikk ingenting i februar, men 12. mars fikk han pengene for februar ifra nav...

Skrevet

okay, det var det jeg regnet med også, så da blir det sikkert sånn. venter til slutten av uken med å ringe nav jeg for det er sikkert masse folk som ringer nå etter påske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...