muttepus Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Gleden var kortvarig... mistet den lille spira vår i uke 7... vi velger å tenke på det som at det ikke ville vært 100% levedyktig om det ikke hadde endt i sa. Ikke lett å takle, men vi håper det går bedre neste gang! Noen som vet om sa da regnes som en menstruasjon? med tanke på hvordan jeg skal beregne el etter dette?
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Huff:o( Det var trist å lese muttepus! Håper dagene ser litt lysere ut for deg etterhvert... Jeg spurte her inne, da jeg opplevde det samme. Og da svarte de at de regnet første dagen i saen som første dag i menstruasjonen ja. Men tror det er veldig individuelt og... jeg sitter her på dag 12 over IKM--- og ingen tante enda og negative tester. Trodde El var tidlig ute, da jeg hadde lest at det var flere som fikk det tidlig etter sa. Jeg fikk plutselig masse murringer og sånn på dag 9 og var sikker på at det var EL, men de smertene har vart til nå, i større eller mindre grad... det jeg vil frem til, er at det er nok individuelle forskjeller, men i utgangspunktet så regnes nok første dag som mensen ja. Masse lykke til da muttepus!!! Håper det sitter en spire fort, og at den klooooorer seg fast! Klemmer:o)
muttepus Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Hei TusseMor! Tusen takk for svar! Nei, det er ikke så lett dette, men man må prøve å se positivt på det hele og håpe på at det ikke går så veldig lang tid før det sitter en liten spire igjen! jeg tenkte jeg skal bruke noen el tester bare for å komme inn i tellingen igjen i forhold til syklus. Du må nå ha lykke til du også, hadde vært fint å få følge deg videre og høre hvordan det går med deg! klemmer
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Huff... nei, det er ikke så enkelt! ( Hvis man klarer å tenke positivt så er nok det det beste ja, selvom det kan være ganske så vanskelig i sånne situasjoner! Vi får krysse fingre for at det sitter en spire hos deg snart... Å bruke EL- tester er nok en ide ja... det skal jeg og... om jeg noen gang kommer over i neste pp da... sukk... hihi... Masse lykke til til deg og muttepus... vi får håpe vi sitter med en positiv test i hånden i neste pp:o))) Så kunne vi fulgt hverandre... Hold meg oppdatert da:o) Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå