Gå til innhold

Blødninger


Vårbebis

Anbefalte innlegg

Er i ca uke 11 nå,jeg... men har hatt ti dager med blødninger. ikke mye.. men er så bekymret for at det skal være noe galt... i begynnelsen var det bare bittelitt.. men nå er det litt mer.. holder ikke med truseinnlegg mer, må bruke bind.. men har ingen smerter...

Noen flere med disse plagene? Skal til lege i morgen å få det sjekket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Håper du ikke begymrer deg altfor mye... Hadde blødninger tirs, ons og tors i forrige uke. Kontaktet legevakt som ba meg komme for us.. De konstanterte at det kunne være stress som utløste dette men at alt var i orden. Hadde heller ingen magesmerter. De sa det var normalt for noen å blø litt innimellom. Kanskje du er kommet litt lengre enn du egentlig tror. I uke 13-14 blir slimhinnene litt skjøre noe som kan medføre økt blødnignstendens, ikke bare i underlivet, men også fra nese, i munnen (tannkjøtt) ol..

 

Man kan jo aldri være FOR sikker så det er nok best uansett å få dette undersøkt.

 

Lykke til... håper alt går bra med deg og den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært til kontroll for blødninger 2 ganger.

Første gang i uke 11, da det plutselig oppsto kraftig blødning. Dro da på legevakten, og ble sendt direkte til sykehus for ul. Fikk da sett et levendes lite vesen med et hjerte som banket fort - fort.

Andre gang var nå i dag faktisk, da jeg har hatt mindre blødninger i snart 14 dager. Ble nå litt bekymret for at det har vart så lenge, så jeg fikk på nytt komme på ultralyd. Fikk i dag se et lite nurk på ca 9 cm, 2,5 cm stort hode som sparket og viftet vilt og hemninsløst med hender og føtter. Var en ganske stor opplevelse!!

Må bare si at om du blir bekymret så ring legen din. Får du ikke det svaret du trenger for å slappe av, så be om å få snakke med en annen lege, evt kontakt gyn. avd på sykehuset nærmest deg.... For det hjelper ikke å være beskymret 24/7

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar fra dere begge.. svarene er litt betryggende!

Har fortsatt blødninger, på 10.dagen nå.. var hos lege idag,og han skulle henvise meg til ul.. men nå i kveld har blødningene blitt kraftige, og jeg har "murring" i magen.. fortsatt bekymret.. venter på at lege skal ringe meg opp.. vil også på ul,for å se ett lite nurk sparke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ingen bebis i magen min lengere... alt var kommet ut....

lykke til til alle dere andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...