Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hatt en fin påske? Det var så gøy å fortelle foreldra nyheten!!! de ble så utrolig glade! :-) Jeg bare sa det rett ut hehe. Dvs, jeg ba dem sette seg for jeg hadde noe å fortelle dem Broren min var også der, og da jeg hadde bedt dem sette seg så mamma skikkelig rar ut hihi! Hun sier at hun ikke visste hva jeg skulle se, men hun så virkelig ut som hun hadde noen anelser Broren min skjønte det med en gang. Så ble det noen tårer på meg og mamma, etter at jeg hadde sagt det, og pappa satt egentlig bare å lo :-D Ellers har jeg hatt en veldig fin påske med nedover-ski, hyttetur og masse spising Koselig. Graviditetsformen har vært veldig bra, bortsett fra at jeg fikk litt angst for cirka en uke siden da jeg oppdaget bittelitt rosa utflod. Sånn typisk mensen-tegn når det gjelder meg, så jeg fikk litt hetta. Men ved neste dobesøk var det ingenting, og det har vært borte helt til det dukket opp igjen i forgårs. Men forsvant igjen i går. Så satser på at det ikke var noe spesielt da. Har hatt vondt i magen etpar ganger, sånn som i går morges og i morges, men tror dert var luftsmerter. Litt vanskelig å si egentlig. Leste at du og "oss 2 blir 3" hadde skrevet litt på en tråd, og så at du har enda slitt litt med vondt i magen din. Hvordan går det? Hvordan vondt har du? Det er sikkert ikke noe farlig, men man blir jo litt bekymret siden man har en liten krabat der inne. Uff, håper magen din slutter å tulle snart! Hvordan er formen din ellers? Jeg har enda ikke vært noe særlig kvalm, bare litt småuvel av og til. Men det varer ikke lenge, hvis det dukker opp. Puppene er ømme som bare det. Men ellers kjenner jeg ikke så mye i mageområdet. Kikker litt på magen hver dag for å se om den er blitt noen millimeter større(hehe), men det er vel litt tidlig enda. Eller når begynner magen å vokse? Vet du? Jeg kan nesten ikke vente med å komme til legen, eller å få den første UL! Men tiden snegler seg jo av sted... typisk Du er 7 + noen dager nå, ikke sant? I dag starter jeg akkurat på uke 7. Nå skal jeg få gjort litt husarbeid her Ser ikke ut etter at vi kom hjem fra påskeferie. Alt pikkpakket ligger hulter til bulter! Masse klemmer fra
*novemberbebbis* Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Heeeeeeeeeeeeei=) Først må jeg si at jeg er 7+0 i DAG:) Så du ligger en dag forrann meg:) Så gøy at de reagerte med stor glede - det er akkurat slik det skal være=) Det er ganske spesielt og fortelle noe slikt til foreldrene sine:) Så fint at du har hatt en super påske:) Det er jo vært så fint et vær:) Selv var vi på hytten i hele påsken nesten, bare hjemme et par snarturer! (Godt og komme seg litt vekk fra alle på hytta en stund, så vi dro hjem og dusja et par ganger, har bare ca 1 times kjøring) Huff ja denne magen min..jeg tror den er bra nå! Det gjorde faktisk så vondt at jeg dro på legevakta for første gang i mitt liv! Ga de urinprøve, og det viste seg at jeg hadde UVI, men jeg trodde IKKE det kunne gjøre så vanvittig vondt. Fikk beskjed om å drikke masse juice og vann, og det gjør jeg nå hele tia...men det kommer og går. Så jeg tror selv det bare er muskulatur som strekker seg:) For jeg slet med uvi hele forrige svangerskap, men det gjorde aldri vondt. Følte meg jo så dum da som dro på legevakta..men heller en gang for mye, enn for lite! Stakkars lille i magen min må jo ha det fint:) Jeg gleder meg stort til ultralyd jeg også, tiden går saaaakte... Iallfall for deg som er førstegangs tenker jeg. Både jeg og oss2 er blitt3 har jo en snuppe hver fra før, så for oss går nok tiden litt fortere. (hvis hun er gravid da). Skummelt med blod i trusa ja..men bra det ikke er mye, har jo hørt om så mange som har litt liksom, uten at det er noe farlig. Husker ikke alt du spurte om jeg, men håper jeg har fått svart på det meste! Joo...magen ja.. første gang jeg var gravid syntes ingenting før 4.5-5 mnd, da var det så vidt en kunne begynne å ane en mage. Denne gangen regner jeg med den kommer før ja! Men, fremdeles like flat... Nå skal jeg forberede litt for jeg og snuppa skal gå tur til en venninne når hun våkner..så kan gå noen timer før jeg er tilbake på nettet:) Men før jeg stikker, lager jeg en ny tråd til oss 3! Masse klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå