Gå til innhold

Hvor mange vogner har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg og venter på at lille baby skal våkne.. :P

 

Vi har en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, to har vi.

En som er punktert og parkert i boden.

Skrevet

Ingen, men to triller, en av enkleste sort paraplytrille og en Quinny Reestyle :-)

Skrevet

Hehe, vi har tre, en i barnehagen, en hjemme og en paraplytrille vi kjøpte i nødeni ferien i fjor. Kosta 149 kr og er knapt brukt siden.

Skrevet

Freestyle skulle det stå, sånn 3 xl osv... :-)

Skrevet

Da er det vel strengt tatt to triller vi har da. :P

Skrevet

1 simo combi 06 mod

1 TFK jogger twist 07

1 disney sportstrille- shoppingtrille.

1 Quinny Speedy ( skal selges )

Skrevet

Fem...

Skrevet

Hehe..til å ikke ha vong-dilla så har jeg mange, en kombivong, en sportsvogn, en søskenvong ( kombi), en søskentrille, en vogn/trille der minsta kan sitte og størsta kan sitte og stå bak, en parplytrille...

 

Søskentrilla står hos svigers ( så vi slipper å drasse med vogn dit) og kombivogna og paraplytrilla står hjemme hos mine foreldre sånn at de slipper å drasse med seg sånn når de skal låne unga...

Så da har jeg 3 av 5 vogner her hjemme, den ene tas ikke i bruk før til sommeren vel og merke, da skal jeg selve søskenvogna i samme slengen...

 

 

Skrevet

Da skal jeg si til samboeren min at jeg kan kjøpe en ny trille, siden Palmesus har 7.. :P

 

 

Skrevet

2 vogner ( 1 gammel simo og 1 brio)

1 sportsvogn (teutonia timmy, eneste vogn som er kjøpt ny)

1 trille - arvegods fra svigerinne

Skrevet

Vi har tre, har solgt to. Men skal ha fler, for dette er min lidenskap ;)

Skrevet

3.. En hartan skater xl (ligger for salg på finn)

En MacLaren trille

og en Basson Roma...

 

Skal kjøpe en Teutonia Mistral og en tvillingvogn.. haha

Skrevet

Vi har en søskenvogn, en paraplytrille en briovogn og en kombivogn.

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Quinny er ikke en trille Alva..

 

Vi har bare 1 vogn. Ser ikke behovet for to?

Skrevet

Simo Kombi x-tra

Herqules Twin Raptus

Brio Race

Carena Easy

Skrevet

En...

 

Holder det når det er en kombi vogn og første barnet.

Skrevet

tre..

 

en emmaljunga scooter, en olebrum trille med kallesje osv.. og en vanlig trille uten kallesje.

Skrevet

Brio twinette

disney trille

Emmaljunga scooter

Instep 3 hjuling

Søskentrille der minste sitter foran og eldste kan stå eller sitte bak

En gammel paraplytrille som hadde hatt det best på fyllinga, men er kjekk å bruke hvis vi trenger vogn som tar liten plass

Skrevet

En stokke xplory

En basson (roma tror jeg)

En carena easy

og en mia moda cielo på vei fra usa

Skrevet

2.

En tvilling og en vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...