Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Kjeder meg og venter på at lille baby skal våkne.. Vi har en.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Nei, to har vi. En som er punktert og parkert i boden.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Ingen, men to triller, en av enkleste sort paraplytrille og en Quinny Reestyle :-)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Hehe, vi har tre, en i barnehagen, en hjemme og en paraplytrille vi kjøpte i nødeni ferien i fjor. Kosta 149 kr og er knapt brukt siden.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Da er det vel strengt tatt to triller vi har da.
sannamin* Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 1 simo combi 06 mod 1 TFK jogger twist 07 1 disney sportstrille- shoppingtrille. 1 Quinny Speedy ( skal selges )
Sjefsmegga Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Hehe..til å ikke ha vong-dilla så har jeg mange, en kombivong, en sportsvogn, en søskenvong ( kombi), en søskentrille, en vogn/trille der minsta kan sitte og størsta kan sitte og stå bak, en parplytrille... Søskentrilla står hos svigers ( så vi slipper å drasse med vogn dit) og kombivogna og paraplytrilla står hjemme hos mine foreldre sånn at de slipper å drasse med seg sånn når de skal låne unga... Så da har jeg 3 av 5 vogner her hjemme, den ene tas ikke i bruk før til sommeren vel og merke, da skal jeg selve søskenvogna i samme slengen...
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 Da skal jeg si til samboeren min at jeg kan kjøpe en ny trille, siden Palmesus har 7..
melkekua™ Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 2 vogner ( 1 gammel simo og 1 brio) 1 sportsvogn (teutonia timmy, eneste vogn som er kjøpt ny) 1 trille - arvegods fra svigerinne
Lykke X 4 Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Vi har tre, har solgt to. Men skal ha fler, for dette er min lidenskap
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 3.. En hartan skater xl (ligger for salg på finn) En MacLaren trille og en Basson Roma... Skal kjøpe en Teutonia Mistral og en tvillingvogn.. haha
Imsdal 1976 Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 Vi har en søskenvogn, en paraplytrille en briovogn og en kombivogn.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 25. mars 2008 #16 Skrevet 25. mars 2008 Quinny er ikke en trille Alva.. Vi har bare 1 vogn. Ser ikke behovet for to?
Tommage♀♂ Skrevet 25. mars 2008 #18 Skrevet 25. mars 2008 Simo Kombi x-tra Herqules Twin Raptus Brio Race Carena Easy
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. mars 2008 #19 Skrevet 25. mars 2008 En... Holder det når det er en kombi vogn og første barnet.
Mamsen87 :) Skrevet 25. mars 2008 #21 Skrevet 25. mars 2008 tre.. en emmaljunga scooter, en olebrum trille med kallesje osv.. og en vanlig trille uten kallesje.
SaDa Skrevet 25. mars 2008 #22 Skrevet 25. mars 2008 Brio twinette disney trille Emmaljunga scooter Instep 3 hjuling Søskentrille der minste sitter foran og eldste kan stå eller sitte bak En gammel paraplytrille som hadde hatt det best på fyllinga, men er kjekk å bruke hvis vi trenger vogn som tar liten plass
ScaryMama Skrevet 25. mars 2008 #23 Skrevet 25. mars 2008 En stokke xplory En basson (roma tror jeg) En carena easy og en mia moda cielo på vei fra usa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå