Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er forsinket og tror/håper jeg er gravid. Men har hatt bittelitt rosa utflod og er så redd for at jeg skal få mensen likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg testet 3 dager før jeg skulle hatt mensen...!! gikk bra det. lykke til!!

Skrevet

Hei :-)

 

Det er grusomt å sitte å vente på å kunne teste :-/

 

Men du er jo over ikm så ville tatt en test jeg med morgenurin :-)

 

Jeg testet positivt da jeg var 3+3, men vet om mange som ikke får det etterlengtede krysset før uke 5 eller 6 :-))

 

Lykke til så mye :-)

Skrevet

Jeg testet fire dager over ikm, og fikk positivt:)

Skulle hatt mensen forrige onsdag, og for en uke siden (altså dagen før ikm) kom det litt lyselyserosa på papiret når jeg var på do. Var omtrent som utflod, og det skjedde bare den ene gangen. Testet på søndag (fire dager over som sagt), og fikk positivt:D

 

masse lykke til!!

Skrevet

Noen som har testet seg før forventet mens? Eventuelt hvor tidlig? :0)

Skrevet

Hei!

Jeg testet to dager før ikm, og fikk negativt.

Tre dager senere var det positivt!

 

Lykke til :_)

Skrevet

Testet første gang en uke før IKM og fikk en svak strek. Testet igjen på dagen for IKM med digitaltest og fikk "gravid". Er 4+2 og krysser fingrene for at alt skal gå bra. Har allerede fortalt til mine foreldre, min søster og en venninne. Er ikke noe god til å holde på hemmeligheter....

 

Er jo slettes ikke uvanlig med utflod ved graviditet. Snarere tvert imot!Ta en test, du, så er du sikker. Ønsker deg lykke til! Hold oss oppdatert:-)

Skrevet

Jeg testet i dag, 2-4 dager før mens og fikk positivt svar!

Skrevet

Jeg er på dag syklus dag 34 nå, men trodde jeg var på dag 6 eller 7, for jeg hadde mensen en dag, og trodde nesten jeg var heldig. Hehe. :-p

 

Måler temp med ladycomp, og denne viste høyere temp nå de siste dagene, så venninna mi fikk nettopp overtalt meg til å ta en test.

 

Positiv. En til - positiv. En til - positiv.

Skrevet

Jeg testa hvertfall ei uke før jeg skulle hatt mensen, og streken var sterk og positiv. OG grunnen til at jeg testet meg var at jeg hadde vært uvel en stund og hadde ekstremt vondt i bekkenet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...