vesle linselus Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Heisan jenter! hvordan får dere dagene til å gå, dere som er heltids sykmeldte? Jeg regner med at jeg selv blir det nå, og ser for mg tre mnd i sofaen med bøker, og det kan jo til tider bli litt langtekkelig. har bekkenløsning, og nå er det såpass ille at å bevege seg, skal jeg helst ikke gjøre, og da syns jeg kanskje det hadde gått an å gi hverandre litt tips til å få dagen til å gå... så gode bøker, filmer.... andre forslag??? hilsen ei som har pleid å fått tiden til å gå.... dette er uvant....:-(
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 kanskje du kan gå små turer hver dag?dette kan jo kanskje være bra for bekkenløsningen?svømming?ellers går jo tiden fort her inne på BIM:)
mamma til 2... Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 jeg har vært sykemeldt siden uke 6 jeg.. syr vognteppe,ser film,får med meg masse dårlige serier på tv:) ellers har jeg ei tulle på 18 mnd som holder meg i aktivitet og får tiden til å gå
mamma 35 Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg føler meg rett og slett ikke bra og dagene går med til soving og prøve å holde det sånn noenlunde iorden hjemme. Jeg skulle ønske jeg kunne gjort mere,men satser på at det kommer seg. Skal snart ha en eksamen og skal bruke tida i april til å jobbe med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå