Gå til innhold

Hvor lang permisjon skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig søkt om et år med 80% lønn, men har ikke gått ut i permisjon enda, og kan nok forandre det. Lurer litt på å ta 9 mndr med 100% pga økonomien. Dessuten vet jeg ikke om jeg vil trives med å gå så lenge hjemme. Vet at jeg høres ut som om jeg blir en dårlig mor, tror ikke jeg vil bli det, men er bare for rastløs til å ikke jobbe. Hva skal derte gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har 9mnd med 100%. da tar jeg de 4 første, fram til 1. sep, også tar sambo resten. Jeg er ferdig med bacheloren min nå om noen mnd, så da kan jeg få meg en jobb med bedre lønn enn den jeg har hatt ved siden av studiene. og da omtrent dobles inntekten vår, samtidig som jeg starter på ferieoppsamling etc. Så det blir nok tøft 31. august når jeg må gi fra meg babymakten, men jeg tror vi begge har godt av å dele litt på det:) få et lite spark i ræva til å komme meg ut.

Jeg kommer nok til å begynne med "småjobbing" allerede i sommer; jobber som instruktør på sats, så kommer til å ha noen timer der fra juli av tenker jeg, mens tuppeluremor enten er på minisats eller med meg i salen om jeg har babytime:) blir en koselig sommer altså!! mmm.

Skrevet

jeg har valgt 10 mnd med 100 %. Men skal velge en sånn tidskonto sånn at jeg begynner å jobbe etter ca 6 mnd 50 % Forskyver da perm med 50 %. Jeg er også alt for rastløs. Så det er det beste for meg :)

Skrevet

Å, være instruktør på mor og barn trening MED egen baby høres jo bare ut som det koseligste i verden - så kjekt! :)

Skrevet

Her blir det et år med 80% lønn. Det tar vi oss rett og slett råd til. Heldigvis tjener mannen min nokså godt. Gleder meg til å være hjemme jeg, men så er jeg heller ikke av den rastløse sorten.

Skrevet

Her blir det 44 uker med 100 % lønn.. Far skal kun ha 6 uker.

Skal også ta ut ferie p 5 uker, så da blir det tilsammen 43 uker til meg:)

Skrevet

ja jeg gleder meg MASSE til det altså!!:) pilates med baby, satsBaby osv... :D hihi.

Skrevet

er det 9 eller 10 mnd med 100%?? 44 uker sant? dårlig på sånn regning jeg altså...

Skrevet

jeg skal ha samme som bruden-o7

jeg har også 5uker ferie som jeg skal ta:)

Skrevet

Hi her.

Godt å høre at det er flere som skal ha 44 uker (ca9 mndr) og ikke 54 uker (ca ett år) Trodde nesten jeg var den eneste som vurderte det først alt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...