giggsi Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Åpnet flaske holder seg i 3 dager i kjøleskap.Og det er alltid mye igjen etter 3 dager hos oss da jeg gir bare noen t-skjeier til dagen.Når jeg åpner en flaske heller jeg det i isternings beholder og fryser det.så kan jeg ta ut en terning til dagen og da er det akkurat nok og jeg slipper å kaste så mye.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Lurt! Her går flaska med så fort at det ikke er noen vits i å fryse, lille synes det er knallgodt, og han trenger endel for at det skal hjelpe dersom magen han er litt treg :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Slike tips har gått her maaange ganger før...
loveandmarriage Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Men det kommer jo stadig vekk nye mennesker inn hit, så det er jo kjekt at noen nevner det nå og da..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 hvor lenge bør jeg gi jenta mi på 9 mnd sviskesaft ?til hun klarer og regulere magen selv eller?hun får det to ganger til dagen for jeg blander det inn i grøten hennes... og da har hun ikke problemer med og bæsje..
pablo Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 å så genialt!!! kjekt med sånne tips...forsett med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå