Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er hjemme/ har anledning til det...

Sitter her og forbanner snøværet.. :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde detta vært for en uke siden, så ja.. Nå, nei!!!! Forbanner like mye her....

Skrevet

Nei, men jeg skal gå turR! Hihi....Var både vind og snø i går, og i dag snør det igjen, men skal gå tur allikevel. Må få vekk de ekstra påskekiloene.... ;o(

Skrevet

Tja, si det? Må vel få litt luft i dag også, men det frister ikke=/

Skrevet

Ja, her blir det tut og kjør :-P

Skrevet

Har fridag i dag, og er hjemme helt for meg selv:) Mini er i barnehagen, han har vært borte derfra i nesten 2 uker, pga syk og stengt, så vi valgte å sende han en liten tur. Tenkte å gå å hente han, vet ikke helt, for kommer til å bruke rundt 2 1/2 - 3 timer. Hvis ikke blir det en tur med iPoden og gå alene. Deilig det også;)

Skrevet

Jada, TUR. ;P Hihi.

Ønsker meg ny dress og finlandshette.. :P

Skrevet

Ja har planer om det ja.. her er det sol og pent vær..

Skrevet

Ingen tur her i dag, lillemor er syk og jeg er hjemme fra jobben med henne;))

Kose oss inne med god sammvittighet i dag!!

Skrevet

Ja må ut, skal kjøpe bilsete til babyen og deretter skal jeg møte ei venninne

Skrevet

Her blir det skitur med snuppa i pulk!! Gleder meg som en liten unge til å komme ordentlig ut på tur... Med en gang hun våkner og får skiftet og spist er det full fart....

Skrevet

Nydelig vær her, er masse snø da, men det er brøytet så her skal vi ut å handle senere i dag ja :-) Skal vente til storebror er hjemme fra skolen, så tar vi en rund-tur rundt øya med buss og besøker foreldra mine i samme slengen :-)

Skrevet

Skal jeg prøve å trille vogn i dette været så må nok Viking komme for å få meg løs ;o)

Her snør det noe helt jævli'!

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Ja jeg skal ut å handle..

Skrevet

Ja, skal gå en lang tur i håp om at babyen da beslutter seg å komme senere i kveld:-)

Er lei av å gå gravid nå.

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Ja tenkte å gå tur i kveld... Vi har begynt å gå kveldsturer, og det er så koselig=)

har ikke tid nå, skal rydde og så på MR.

Skrevet

Skal gå ned til sentrum for å dra til fysio. samt levere skattekort til ekstrajobben, deretter gå helt opp til høyskolen for å hente et kompendium jeg har bestilt, så plukke opp ungene fra bhg. og brøyte meg hjem med kombivogn og søskenbrett.

Med andre ord; Ja skal gå tur;-)

Skrevet

Her er det nydelig sol fra skyfri himmel og ganske vindstille...men endel snø - så det er ikke så lett å gå så mye tur med vogn pga høye brøytekanter opp på alle fortau:o( Men skal ut en liten tur siden jeg skal på kontroll med Milla i dag - da går jeg ned til hs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...