prinsesse fiona Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jeg er bedt på jenteparty til lørdag, hvor alle skulle ha med hver sin lille tapasrett. noen som har forslag til noe enkelt. skal frakte det med meg en time i bil....og må lages tidlig på dagen... Håper noen er fulle av gode ideer:)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Det er godt med salat av ovnsbakt og flådd paprika. I en saus av honning og sherryeddik:) Eller kjøttboller i sterk tomatsaus. Men det er det sikkert mange som har med?
Ulldott Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Dadler med bacon rundt. Høres litt merkelig ut men er kjempe godt!
Sora Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Calemari med hvitløksmajones Galiamelon/honningmelon med Parmaskinke Scampi med sursøt eller chilli dip-saus Pitabrød med ulike dipper, eks. kikerter Nybakt brød (med eks. oliven og soltørket tomat) med balsamic/oliven olje dip Avokado salat Kyllingvinger Spareribs Slowcooked lammestek i biter Nachos Bifftomat og Mozarellasalat Baguetteskiver varmet i ovnen med Brie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå