S.J.E.F.E.N Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 pleier ikke ha noe kontroll på dette, men husker jeg hadde helga 22,23,24 februar, har følt at jeg skulle hatt mensen i snart 2 uker har jeg grunn til å begynne å bekymre meg nå. Vet ingenting om syklusen min den kommer når den kommer liksom har et veldig avslappet forhold til det greiene der, men nå er jeg så rar. Prøver absolutt ikke siden jeg har spiral(kobber). Og isåfall om det skulle være slik at jeg skulle være gravid er det da noe risiko med spiral?
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Hvis forrige mens begynte fredag 22. februar, så skulle du hatt den igjen fredag 21. mars, dersom du er på en 28-dagers syklus (som regnes som det normale). Mange som er litt forsinket iblant, ikke sikkert du er gravid. Men du kan jo ta en test for sikkerhets skyld. Tror ikke de gjør noe med spiralen dersom du skulle være gravid, da blir den bare værende inni der - og kanskje babyen kommer ut med den i hånden...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Fikk du mensen innen 24 februar har du hatt over 30 dagers syklus allerede.. mange som har det og da.. Jeg har 28 dagers og er på 29 dagen nå.., men negativ test.. Skulle du være gravid så ville jeg kontaktet legen med engang pga spiralen... =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Har forresten hørt om babyer som er født med spiral trygt plassert på hodet uten andre skader.. heheheh..=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Uten noen skader skulle det stå.. "uff".. hehe..
S.J.E.F.E.N Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 kansje jeg skal kjøre ned å kjøpe en test for sikkerhetskyld, men er kjempe nervøs for å være gravid nå, vil ikke, passer ikke, orker ikke og alt det der men jeg tar heller ikke abort....
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Like bra å ta en test med en gang, så får du forhåpentligivs bekreftet at du ikke er gravid og kan slappe av. Lykke til!
S.J.E.F.E.N Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2008 Også jeg som er så overtroisk da...... Kjørte ned på apoteket for å kjøpe en test og det første jeg ser at det er 30% på clear blue digitale graviditets tester det er et tegn, og dagens flaks brukte jeg på matbutikken da jeg kjøpte flakslodd og vant 100kr. Da ble jeg bare helt sikker, men heldigvis for meg som ikke er klar for et barn eller en graviditet til så viste den klart og tydelig IKKE GRAVID. Skal nok ha et barn til engang men ikke nå(hadde selvfølgelig takla det men) Er første gang jeg har vært nærvøs skumle greier det der. skal ihvertfall begynne å kartlegge syklusen min nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå