Gå til innhold

Noen her som har Chihuahua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den ok sammen med barn? Bjeffer den mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Chihuahua.. Den er kjempesnill med gutten vår, ikke gjort han noenting! Men det krever at man viser at man respekterer den også:)

Bjeffer gjør han ja! Det kommer jeg ikke utenom. Bjeffer om han hører noen går utafor vinduene eller om fremmede kommer inn til oss. Men det varer bare til de setter seg i sofan og får hilst:)

Skrevet

Han går også overens med andre hunder hvis de ikke er så altfor store og han får hilst på de :)

Skrevet

Naboen her har Chihuahua, den har gitt meg et nytt syn på rasen da han her om dagen jaga min st. Bernhardshound hjem... Tøff liten hund!

Skrevet

Haha for en tøffing=)

Jeg er i forhandlinger om en Chihuahua nå:)

Skrevet

Herliig! Lyst på en til jeg nå.. :)

Skrevet

Jeg hååååper det er vi som blir valgt ut! Det er bare en valp, men oppdretter sier av alle som har tatt kontakt er det foreløpig vi som er best egnet:) Han er 4 uker nå, så hun ville gjerne ha noen uker på seg for å tenke på hvem som skal få han!

Skrevet

har noen bilder av hunden og sønnen min sammen i albummet mitt, hvis du vil se.. så kommer de godt overens:)

Skrevet

det går nok i orden skal du se! :) hvis ikke så er det bare til og prøve igjen!

hvilken oppdretter har dere kommet i kontakt med? :)

vi henta vår ved hov utafor gjøvik. kanskje det er samme;)

Skrevet

Denne valpen er fra Fredrikstad=) Må titte på bilder!!

Skrevet

Åå sååå fine de var, begge to=)

"Min" Chi er korthåret.

La inn to bilder på albumet mitt om du vil se. Han er 4 uker på bildet

Skrevet

takk:)

nydelig hund det der da! :D min var også korthåret da han var så liten:) begynte og bli lenger når han var et halvt år:) men han har en korthåret og en langhåret foreldre da ;)

sikker på at det kommer til å gå kjempefint med en chihuahua sammen med barn når dere har barn fra før og når han er valp når dere får han:)

Skrevet

Mammaen min har!

Den er utrolig tillitsfull og snill. Litt skeptisk overfor fremmede menn, og litt tilbakeholden når de "store" barnebarna er på besøk. Da snakker jeg om ungene som er mellom 2 og 4 år, han er ikke redd dem og aldri vist tegn til å være sinna/agressiv, men det en nok litt mye lyd i dem og de er litt uforutsigbare og voldsomme i bevegelsene sine. Han elsker derimot sønnen min på snart 7 år, hopper opp på fanget hans og blir der. Samme med babyen på 10 mnd, han logrer så han nesten mister balansen og er bare så superglad når han kommer bort til henne..

Jeg har fått et helt nytt syn på disse hundene etter at mamma skaffet seg en, trodde det bare var pyntebamser til å bære rundt jeg, men mamma behandler han ihvertfall som en helt vanlig hund og er ute og går tur i skogen med han hver dag ;-)

Skrevet

Chanet og smurfen:'

Var det du som skreiv et innlegg her for en god stund siden som hadde omplassert hunden din,men som angret(men som ikke fikk han tilbake)? mener jeg kjente igjen det bildet?

Skrevet

veldig fine hunder da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...