Gå til innhold

Ang svar om barnehageplass


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vi svar uansett om vi får plass eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men det sendes først ut svar til de som har fått plass..Hvis du ikke hører noe på en stund, er ikke sjansene gode

Skrevet

Nei. De som får plass i første opptak får svar nå. De som får plass i andre opptak får svar senere i vår/sommer. Vet ikke om du får brev med avslag tilslutt kanskje, men innen den tid har du vel sikkert ringt og spurt hvordan det ligger an?

Skrevet

Dæven............ Vi bor i bydel frogner og har hørt om andre som bor i området som har fått plass og det for rundt 2 uker siden....

Vel ,vel.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...