Gå til innhold

Hei Follodamer og andre damer :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla og jeg skal både på helsestasjonen og annet ærend 28.3 så vi får derfor ikke vært med på treffet.

Vet ikke når neste treff blir og lurer derfor på om noen vil være med på trilletur uken etter? Hadde en hyggelig tur med Tebekaa før påske og kunne vært hyggelig å møte flere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK, jeg følger opp de andres fine inititativ og inviterer til tur og lunch på Kolbotn to uker etter treff hos Moomy, altså 11. april. Håper det passer for deg og de andre :-)

Skrevet

Hei! Jeg har vært litt fraværende i det siste, men skal komme sterkere tilbake nå! Jeg blir gjerne med på treff 11. april. Satser også på å komme til moomy nå til fredagen. Er det blitt satt noe tidspunkt?

Skrevet

Velkommen tilbake! Jeg har fått adresse fra Moomy, men ikke noe klokkeslett så vidt jeg kan huske.

Skrevet

Hei hei:)

 

Tenkte og foreslå kl 1100. Passer det for godtfolket tro? Ellers så er det bare å komme med forslag altså. Så vidt jeg vet kan jeg den 11 april så da kommer jeg:)

Gleder meg til å se dere allesammen:)

Har jeg da fått med rett om hvem som skal komme?

Coscos

Tebekaa

Maud

Vimsemor

 

Noen fler?

 

Hilsen

 

Skrevet

11 passer fint for oss. Da får lille M sove litt før vi kommer, og kan virkelig lade opp til å romstere rundt i huset ditt :-) Sees på fredag!

Skrevet

Superdupert:) Vi sees:)

Skrevet

11 er fint for oss også. Gleder meg til å se dere :-D

Skrevet

Så hyggelig da! Klart jeg og lille-snupp vil være med å leke!

 

Vi kan både nå på fredag kl 11 og den 11.

 

Sjåast!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...