Gå til innhold

God morgen godtfolk :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her begynner visst ikke hverdagen før i morgen, hehe...

Dritgreigutten ble kjørt til skolen han, men nok en gang har vi oversett en planleggingsdag :-))))) så her har ungene enda en dag med påskeferie ( jeg var vel i grunnen klar for hverdag, men )

Hold huset i orden systemet mitt, er fortsatt i gang, men jammen går det sakte med denne digre ballen midt forran. Jeg blir litt sur jeg, av ikke å kunne re en seng uten å få blodtrykksfall og kynnere i hytt og pine, men jeg bare venter til det går over så kan jeg gjøre litt igjen.

Jeg begynte et digert jeg-kjenner-at-jeg-må-vaske-og-rydde-kjøleskapet-prosjekt i går kveld... ha ha ha ha ha, det blri jeg jo aldrei ferdig med, så nå står alt som fikk bli igjen i kjøleskapet, stablet på en hylle midt i skapet mens alt det andre venter på vask og puss.

Jeg er et nek, men jeg vil jo ordne. Karomamma, du må komme å hjelpe meg litt!!! eller Reveenka, du er suvveren på sånn rydd-te-rydd-dib-rydd-kos system, jeg lager te!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, velkommen hjem etter påskeferie!

Etter å ha hatt vår hele vinteren og påskevær i vinterferien, har det nå vært vinterferievær i påskeferien og vinterværet har satt inn for fullt!

Jeg var egentlig klar for våren jeg nå, har planlagt hagen og fremdriften i detalj og alt mulig.... c",)

Men aldri så galt; nå får ungene likevel gått sesongens siste skirenn!

Du er kjempeflink med holdhusetiordensystemet ditt, så du trenger neppe hjelp fra meg, tror jeg! Men nå har jeg hvertfall kjørt dagens første oppvaskmaskin, tømt den og har begynt å fylle maskin nr to. Har måkt gårdsplassen også - 15 turer frem og tilbake med bilen gjør underverker!

Så nå sitter jeg med dagens andre tekopp og er klar for dib-rydd-dib-klesvask/bretting-dib!

Skrevet

He he, det er godt vi har tillit noen steder i hvert fall :)

Tror nok systemet ditt holder lenge, jeg. Det som er trikset, er å ta det synlige med én gang. For min del blir det rot i huet med masse rot i alle rom....

Jeg var megaeffektiv i hele går - alt påsketøyet er vasket og ryddet bort. Karosnuppa hadde besøk av nabojenta og de ryddet selv da de var ferdige med leken. Karopappa ble kommandert på loftet med sekker og bager.... VIPS :)

Jeg kan vel egentlig bare hjelpe med moralsk støtte, dritgrei!!!

Skrevet

Moralsk støtte? Å fortelle meg at alt påsketøyet er vasket og ryddet bort? Uuuæææææ!

Her ligger det et tykt lag med skittentøy og bare venter, og digre hauger med rent som må legges bort....

Jeg tror aldri at jeg kommer til å bli ajour med skittentøy, jeg - og hvertfall ikke når jeg bare sitter her og diller med pc'n

Skrevet

Jeg har tillit til at dere har full kontroll på alt som har med huslige syssler å gjøre. Du må huske vettu reven, at karosnuppa vasker snart klærne sine selv, du har jo hundreogfemti unger... blir ikke tomt på vaskerommet da vettu ;-)

Dere er altså hjertelig velkomne hit, for jeg vet ikke omjeg kommer i mål i dag, og det plager meg... litt i alle fall :-)

Skrevet

God formiddag eller er det ettermiddag nå? Her har påsken fløyet ut av vinduet, hele gården er fri for snø igjen og kjøleskapet inneholder på nytt det vi trenger.

Hi hi, morsomt med Dritgreigutten som møter til stengt skole. Kanskje ikke morsomt der og da, men vi andre kjenner oss igjen ;-)

Jeg synes ærlig talt at gravide damer med kynnere skal ta det med ro og innse at hus-ordens-systemer skal fyke samme vei som påsken. Ut vinduet med andre ord!

Skrevet

Hei på deg og håper du har hatt en fin dag med ekstrapåskefrigutten,lillesnupp og magen :)

Jeg synes også at du bør prøve å la systemene hvile litt,ihvertfall ikke fyke rundt og ordne alt på en gang.

Mye er gjort etter et par vaskemaskiner og ryddig kjøkkenbenk :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...