Pysa Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Nei, det er vel det som er problemet. At ingen vet. :-(
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg bruker en krem som strammer opp magen/rumpa. Det er en grønn tube, husker selvsagt ikke navnet på den men meiner den er fra loreal. Kløper den på H&M for ca 100kr tuben. Den fjerner ikke strekkmerkene mine, men kren har bleket dem slik at de ikke synes mer, man bare kan føle dem om jeg stryker meg over magen.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Så rart...jeg kjenner faktisk ikke noe når jeg stryker over magen, men man ser merkene veldig godt! Men nå har jeg ikke brukt noen krem til å bleike dem, kanskje det faktisk hadde funka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå